بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49943
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 شهریور 97 1:39 ب.ظ

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان:

مسئولیت خطیر بهورزان در ایجاد محیط بهداشتی و سالم حایز اهمیت است

ثلاث- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان گفت: مسئولیت خطیر بهورزان در ایجاد محیط بهداشتی و سالم برای اهالی و پیگیری موارد بهداشتی خانواده، حایز اهمیت است.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومیی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، احمد خاک نژاد در آیین جشن روز بهورز در کنگان ضمن ارج نهادن به تلاش و خدمات بهورزان اظهار داشت: تمامی بهورزان مسئول سلامت منطقه تحت پوشش خود هستند و در این راستا باید تمامی اقدامات و عملکرد خود را به‌صورت منظم انجام دهند.
فاطمه آهو خوش معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز این روز بزرگ را به بهورزان تبریک و تهنیت گفت و از تمامی زحمات آنان در سال‌های خدمت به آحاد مردم در امر بهداشت تشکر و قدردانی کرد.
بهورزان سربازان خط مقدم نظام بهداشتی هستند
مدیر آموزشگاه بهورزی شهرستان کنگان نیز ضمن گرامیداشت روز بهورز بیان داشت: بهورزان سربازان خط مقدم نظام بهداشتی هستند.
اکرم تاتاری اظهار داشت: بهورزان باید مسایل اجتماعی روز را بشناسند و با پویایی و استمرار از لحاظ علمی جایگاه خود را ارتقاء دهند و نقش‌آفرینی بهورزان در عرصه سلامت باید از گذشته بارزتر و توان علمی آن‌ها نیز همواره باید افزایش یابد.
به مناسبت ۱۲ شهریور روز بهورز مراسمی جهت پاسداشت فعالیت‌های این قشر ایثارگر عرصه بهداشت در محل کتابخانه غدیر شهرستان برگزار شد.
اجرای موسیقی محلی به‌صورت زنده، خواندن شعر توسط بهورزان، کلیپ بهورزان، مسابقه  و اهدای جوایز به برندگان از جمله برنامه‌های متنوعی این آیین بود و همچنین در این آیین از مربیان، بهورزان نمونه و بازنشسته شهرستان نیز با اهداء لوح تقدیر و جوایز تشکر و قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است این مراسم با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان، کارشناس امور اجتماعی شهرستان، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بهورزان، بهورزان بازنشسته، مربیان بهورزی، مدیر آموزشگاه بهورزی شهرستان، جمعی از کارکنان شبکه و مراکز خدمات جامع سلامت حضور داشتند./

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن