بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48708
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 20 تیر 97 10:30 ق.ظ

سامانه نوبت دهی تلفنی درمانگاه کوثر کنگان کار مراجعین را تسهیل کرده است/لازم است مشکلات آن بر طرف شود

ثلاث- بازدید سرزده معاون سیاسی فرماندار کنگان از درمانگاه تخصصی کوثر سامانه نوبت دهی تلفنی درمانگاه کوثر کنگان کار مراجعین را تسهیل کرده است اما لازم است مشکلات آن بر طرف شود.

 

به گزارش ثلاث، احمد خاکنژاد پس از بازدید سر زده از درمانگاه تخصصی کوثر در کنگان به خبرنگار ما گفت: درمانگاه کوثر یکی از خدمات ارزشمند وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان در کنگان است که با هدف توسعه و تسهیل خدمت رسانی به مردم شهرستان ایجاد شده لذا لازم است از تمام ظرفیت آن بهتر و بیشتر بهره گرفته شود .البته درحال حاضر بخشی قابل توجهی از مراجعین شهرستان های اطراف را نیز پوشش می دهد.
وی گفت: با توجه به نظرات و پیشنهادات مردم ،در این بازدید وضعیت سیستم نوبت دهی تلفنی درمانگاه ، آسانسور ،وضعیت حضور پزشکان متخصص و نحوه تشخیص میزان رضایت یا عدم رضایت مراجعه کنندگان مورد بررسی قرار گرفت.
وی ضمن تشکر بابت راه اندازی سامانه نوبت دهی تاکید کرد: این سامانه گامی موثر در جهت تسهیل کار مراجعه کنندگان به درمانگاه است اما مشکلات و عیوب آن نیز باید بر طرف شود. از سوی دیگر با توجه به اینکه هنوز این سیستم به شکل کامل در منطقه جا نیفتاده است لازم است بصورت محدود شرایطی را نیز برای نوبت دهی به کسانیکه ممکن است نتوانند یا ندانند چگونه از سامانه استفاده کنند فراهم شود .

وی ضمن تشکر از مجموعه کار کنان این کلینیک افزود : مدیر و دست اندر کاران درمانگاه کوثر تلاش زیادی کرده اند تا شرایط بهتری جهت رضایتمندی مراجعین را فراهم آورند اما کمبود پزشک متخصص زنان و زایمان، ارتوپد، کلیه و پوست که اتفاقا بیشترین مراجعه کننده را نیز دارند و حضور دو روز در هفته چشم پزشک از جمله مواردی است که باید چاره اندیشی شود.
وی افزود: نبود پارکینگ و عدم تناسب وضعیت ساختمان با کاربری فعلی، مشکلاتی را برای همسایه ها و مراجعه کنندگان ایجاد کرده که امیدواریم که در اینده نزدیک شاهد جابجایی این درمانگاه و احداث یک درمانگاه تخصصی در نقطه دیگر باشیم.
وی اضافه کرد: همه دستگاه اجرایی و خدماتی خصوصا کلینیک کوثر موظفند به شیوه های کاغذی یا الکترونیکی شرایطی را برای اعلام میزان رضایتمندی ویا عدم رضایتمندی مراجعه کنندگان فراهم نمایند تا پس از بررسی نظرات توسط مدیر و دست اندر کاران هر دستگاه، نسبت به رفع کاستی ها تلاش شود.

 

 

 

عکس: رضا زیارتی

 

 

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. بحرینی says:

    اتفاقا خیلی بد شده….اصلا تلفن جواب نمیدهند.خواهش میکنم که کجا اطلاع بدهیم که تلفن جواب نمی دهند.؟همین امروز نوبت نوار عصب داشتیم جواب ندادند وقتی مراجعه کردیم گفتند تازه دکتر رفته.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن