بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11306
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 بهمن 93 7:35 ق.ظ

درد دل مسئولان کنگانی با استاندار + تصاویر

ثلاث : هرچند پرونده سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بسته شده است اما حرکت مثبت و قابل تقدیر مسئولان کنگان و برگزاری نشست با استاندار بوشهر تیری بود در تاریکی.

ثلاث : هرچند پرونده سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بسته شده است اما حرکت مثبت و قابل تقدیر مسئولان کنگان و برگزاری نشست با استاندار بوشهر تیری بود در تاریکی.
در جریان سفر رئیس جمهور هیچ مصوبه ای به شهرستان کنگان تعلق نگرفت تا سومین شهرستان پرجمعیت استان به تعبیری سرش بی کلاه بماند و این اتفاق مردم و رسانه ها را مات و مبهوت کرد.
اگر چه به زعم عده ای دولت سعی در تصویب حداقلی پروژه ها در استان بوشهر داشت و همچنین این نشست زمانی برگزار شده که کار از کار گذشته و متاسفانه پرونده استان بوشهر خالی از نام شهرستان کنگان به پایتخت فرستاده شده است ولی باز هم رگه های امیدی وجود دارد که سهمی حداقلی در گوشه و کنار نصیب شهرستانی شود که با بازی های مختلف سیاسی دو بار تجزیه شده و شاید دیگر رمقی برای گرفتن حق خود هم نداشته باشد.
گفتنی است دولت تدبیر و امید با تاکید بر تقویت توان و ظرفیت دریایی در حوزه اقتصادی با عنوان «اقتصاد دریا محور» سعی بر سوق دادن سرمایه گذاران بومی و محلی به سمت دریا داشت؛ اما با این تفاسیر و عدم تصویب حتی یک پروژه در حوزه دریا مانند اسکله، تقویت زیرساخت های دریایی و … رضایت مردم این خطه را چندان جلب نکرد که این امر نگرانی بسیار شدید مردم را در پی داشت تا جایی که امام جمعه کنگان در دیدار با استاندار بوشهر گفت: وقتی مصوبات سفر اعلام شد ما تصور کردیم کنگان جزء استان بوشهر نیست .

شایان ذکر است به دلیل تاخیر در انتخاب فرماندار کنگان؛ استاندار بوشهر تا کنون چنین نشستی با مسئولان شهرستانی نداشته بود.

 

salas_3 (Copy) salas_4 (Copy) salas_5 (Copy) salas_11 (Copy) salas_12 (Copy) salas_13 (Copy) salas_14 (Copy) salas_15 (Copy) salas_16 (Copy) salas_17 (Copy) salas_18 (Copy) salas_19 (Copy) salas_20 (Copy) salas_21 (Copy) salas_22 (Copy) salas_23 (Copy) salas_24 (Copy) salas_25 (Copy) اکبرپاریابی امام جمعه شورای بنک (۲) شورای بنک شورای سیراف فرماندارکنگان

اخبار مرتبط

نظرات

  1. جلال مالدینی says:

    حالا دیگه فایده نداره
    یه مشت مسئول بدون فکر داریم بخاطر همین کنگون پیشرفت نمیکنه

  2. آوین says:

    اگر یکی از این مسئولین مشکلات مالی داشتند صد در صد درد مردم را بهتر میفهمیدند ، همه این مسئولین خدا رو شکر در نازن نسبت به بقیه مردم پس کسی که دردی نداشته باشد درد مردم را نمیفهمد .این مسئولین اگر صندلی مسئولیت برایشان نفعی نداشت اینقدر بر سرش نمیجنگیدند . که باور کسی نمیشود که برای مردم و حل مشکلات مردم تلاش میکنند . مردم کور نیستند حرف و عملتان را دیده اند در آشکار و پنهان .

  3. adel says:

    احسنت به دکتر احمدی و هماهنگی های ایشان و همچنین زحمت هایی که بعضا نادیده گرفته می شود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن