بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17255
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 4 تیر 94 1:20 ب.ظ

رای ۹۴ درصدی کاربران سایت جهانی به سعید معروف + عکس

ثلاث- در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال یعنی از ۶ روز قبل سایت فدراسیون جهانی از کاربرانش خواسته که در یک رای گیری شرکت کنند. یک رای گیری که در میان ۵بازیکن حاضر در مسابقات انجام می شود. سعیدمعروف (ایران)،ریکاردینیو(ریکاردو گارسیا) ازبرزیل،مارکو پدراسکانین( صربستان)،ایوان زایتسف ( ایتالیا) و نمیر عبدلعزیز(هلند)بازیکنانی هستند که توسط سایت […]

ثلاث- در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال یعنی از ۶ روز قبل سایت فدراسیون جهانی از کاربرانش خواسته که در یک رای گیری شرکت کنند. یک رای گیری که در میان ۵بازیکن حاضر در مسابقات انجام می شود. سعیدمعروف (ایران)،ریکاردینیو(ریکاردو گارسیا) ازبرزیل،مارکو پدراسکانین( صربستان)،ایوان زایتسف ( ایتالیا) و نمیر عبدلعزیز(هلند)بازیکنانی هستند که توسط سایت جهانی برای حضور در این رای گیری انتخاب شده اند. رای گیری در مورد بهترین حرکت انجام شده در ۶ هفته گذشته.

به گزارش ثلاث و به نقل از عصر ایران ؛ اما نتایج رای گیری همانطور که در اکثر اوقات به نفع ایرانی ها بوده اینبار هم اوضاع به همین شکل است با این تفاوت که سعید معروف نزدیک به ۹۴ درصد آرا را به خود اختصاص داده است. پاسور و کاپیتان تیم ملی ایران در مسابقات لیگ جهانی مانند سایر مسابقات دیگر کیفتی باورنکردنی از خود به نمایش می گذارد و همین سبب شده که او تا امروز منتخب اصلی باشد. در این بینسعیدمعروف (ایران) با ۵۱۶۰ رای اول است و ۹۴ درصد آرا را دارد،ریکاردینیوی برزیلی ۱۲۰ رای دارد و دوم است با دودرصد آرا ، زایتسف با ۱۱۴ رای سوم است و مارکو پدراسکانین ،نمیر عبدلعزیز(هلند)هم هرکدام با ۵۳ و ۴۹ رای در رتبه های بعدی قراردارند. 
رای 94 درصدی کاربران سایت جهانی به سعید معروف (عکس)

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن