بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23888
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 28 آذر 94 1:07 ب.ظ

جمشیدی عنوان کرد:

نقش مهم رسانه در ایجاد شور انتخاباتی/ کاندیداها وعده پوشالی ندهند

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و برگزاری انتخاباتی پرشور، نقش بی‌نظیری است.

عباس جمشیدی در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: انتخابات همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و برداشت‌ها از این دوره انتخابات در جنوب استان بوشهر این است که رقابت جدی‌تر و پرشورتر باشد.

وی در ارتباط با اهمیت فعالیت رسانه‌ها در زمان انتخابات افزود: نقش رسانه می‌تواند تشویق افراد متخصص و توانمند برای حضور در انتخابات باشد. رسانه‌ها می‌توانند زمینه ورود این افراد را در صحنه فراهم کنند تا بتوانند خود را عرضه کرده و مردم به آن ها رای دهند.

فرماندار شهرستان کنگان در ادامه تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم، نقش بی‌نظیری است چراکه با آگاهی دادن مناسب به مردم می‌توانند موجب حضور پر رنگشان شوند. این اطلاعات می‌تواند شامل حقوق مردم نسبت نمایندگان نیز باشد.

کاندیداها مراقب وعده‌هایی که می‌دهند باشند

جمشیدی خاطرنشان کرد: اینکه حوزه اختیارات نمایندگان تا چه حد است و مطالبات مردم از وکیل خود در مجلس به چه شکل باید ساماندهی، دنبال و درخواست شود نیز از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها است.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها همچنین می‌توانند در خصوص برخی وعده‌های کاندیدا روشنگری کنند؛ وعده‌هایی که انجام آن منوط به وجود شرایطی دیگر است، مانند وعده و نظر دادن در بخش اجرایی و قضایی که مربوط به قوه مجریه و قوه قضاییه است.

فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: مردم نباید از نماینده توقع کارهای اجرایی داشته باشند؛ ضمن اینکه کار یک نماینده عزل و نصب یک مدیر نیز نیست.

جمشیدی تصریح کرد: کاندیدای انتخاباتی در زمان تبلیغات می‌توانند در راستای اثبات توانمندی‌­های خود صحبت و تبلیغ کنند نه در تخریب و نفی دیگران؛ رسانه‌­ها در این خصوص نیز می‌توانند نقشی موثر و روشنگرانه داشته باشند.

تثبیت بیشتر نظام با حضور پرشور مردم در انتخابات

وی گفت: در واقع زمان اجرای شعار امسال رهبری در همین انتخابات است و مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات، فرمایش مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره)«میزان رای مردم است» گفت: قطعا برای ما برگزار کنندگان انتخابات مهم‌ترین موضوع، حضور حداکثری مردم و برگزاری سالم و امن این همه پرسی و صیانت و امانت از آرای مردم است.

وی گفت: تجلی اراده ملی می‌تواند در عرصه بین‌المللی برای ما پشتوانه بهتری ایجاد کند، ضمن اینکه حضور حداکثری می‌تواند در تثبیت بیشتر این انقلاب و نظام نیز موثر باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. سيراف says:

    این روزها شاهد وعده هایی هستیم که جامه عمل به آن پوشاندن بسیار سخت است.تذکراتی بجا و منطقی از ناحیه فرماندار محترم مطرح شده است.امید که گوش های شنوا آن را بپذیرند …

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن