بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25645
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 1 اسفند 94 11:06 ب.ظ

حسین بردستانی گزینه اصلاح طلبان جنوب استان

ثلاث- مجمع نمایندگان جنوب استان حسین برستانی را به عنوان کاندید مورد حمایت معرفی نمود.

ثلاث به نقل از آیینه جم، سخنگوی مجمع اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر در گفتگویی از اعلام حمایت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور از حسین بردستانی به عنوان گزینه مورد حمایت این مجمع در حوزه انتخابیه دیر ، کنگان ،عسلویه و جم در جنوب استان بوشهر خبر داد.

محمود منصوری به جلسه هفته گذشته هیئت رئیسه مجمع اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر اشاره کرد و گفت : براساس تصمیم و بیانیه صادر شده در آن جلسه که با حضور اعضای هیئت رئیسه برگزار گردید،‌ مجمع به طور قاطعانه از حسین بردستانی حمایت کرد.

منصوری شایعات عدم حمایت مجمع اصلاح طلبان از حسین بردستانی و یا معرفی شخص دیگری به عنوان گزینه مورد حمایت مجمع را بی پایه و اساس خواند و انتشار این گونه خبر ها را ، ترس از موج ایجاد شده به سمت حسین بردستانی عنوان نمود .

وی بیان داشت : بنا بر تائید نظر این مجمع، حسین بردستانی فردا از سوی شورای سیاستگذاری مجمع اصلاح طلبان کشور به عنوان گزینه این شورا به مردم حوزه دیر،کنگان،عسلویه و جم معرفی و بیانیه صادر خواهد نمود.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. 00000000000 says:

    گزینه خوبی است

  2. M@tin says:

    ثلاث بلآخره طرفدار کدومشون هسی….اصلاح طلبی یا اصول گرا؛-) (-؛

  3. سيراف says:

    جنوب استان با تولید ۷۰ درصد گاز کشور نیازمند شخصی است که دیدگاه نفتی داشته باشد و بردستانی حائز این شاخصه است.باید تاسف خورد که برخی از همفکران نمی خواهند این موضوع را بپذیرند.دکتر عارف پذیرفت کنار رود تا روحانی رییس جمهور شود.احترام به تفکر حزبی در حوزه های ما جایگاهی ندارد و این عواقب خوبی ندارد …

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن