بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29011
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 6 تیر 95 6:48 ب.ظ

معاون گمرکات استان بوشهر :

گمرکات استان بوشهر به سیستم الکترونیکی متصل می‌شود

معاون امور مسافری گمرکات استان بوشهر گفت: برای تسهیل در امر تجارت تمامی گمرکات استان بوشهر به سیستم الکترونیکی متصل می‌شود.

 

 

 

کنگان

به گزارش ثلاث به نقل از خبرگزاری تسنیم از کنگان، محمد قره‌بیگی بعدازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر گمرک کنگان با بیان اینکه استان بوشهر دارای زیرساخت‌های مناسبی در امور گمرکی است اظهار داشت: استان بوشهر دارای ۱۴ اداره و واحد گمرکی در  مناطق ساحلی است که خدمات مطلوبی  به بازرگانان در امر صادرات و واردات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع گمرکی در گمرکات استان بوشهر استقرار یافته است گفت: اکنون گمرکاتی که بیشترین فعالیت گمرکی در استان بوشهر دارند به سامانه جامع گمرکی متصل شده‌اند که خدمات حوزه صادرات و واردات با استفاده از سامانه یاد شده انجام می‌دهند.

معاون گمرکات استان بوشهر با اشاره به اینکه گمرکات استان بوشهر سیستم الکترونیکی متصل می‌شود تصریح کرد: برای تسهیل در امر تجارت تمامی گمرکات استان بوشهر به سیستم الکترونیکی متصل می‌شود.

قره‌بیگی تاکید کرد: با اتصال گمرکات به سیستم الکترونیکی تجار و بازرگانان می‌توانند در دفاتر و منازل خود خدمات گمرکی را انجام دهند و این مهم خدمات و فعالیت‌های گمرکی را بدون مشکل توسعه  و تسریع می‌دهند.

فرماندارکنگان نیز با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در امر صادرات و واردات کالا خاطر نشان کرد: کنگان به لحاظ گمرکی شرایط ویژه‌ای دارد و به عنوان همکار و پشتیبانی تجار، سفاران و سرمایه گذاران محسوب می‌شود.

عبدالنبی یوسفی با بیان اینکه است گمرک کنگان از سالم‌ترین گمرکات است افزود: مسئولان شهرستان کنگان  برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان آماده همکاری  و هماهنگ در رفع مسائل و مشکلات مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه محور توسعه در کنگان گردشگری، دریا، تجارت و صنعت است تاکید کرد: با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان امیدوارم شاهد رشد و شکوفایی دو چندان در این بندر باشیم  که بتوان صادرات در ابعاد گوناگون توسعه یابد.

در این مراسم با معرفی نوید گودرزی  به عنوان رئیس جدید گمرک شهرستان کنگان از خدمات هوشمندی قدردانی شد.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن