بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67016
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 15 بهمن 00 4:29 ب.ظ

احیاء دفتر گمرک سیراف در دستور کار دولت قرار گرفت

ثلاث- معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرکات کشور‌ در این بازدید گفت : با استعانت‌ از خدای متعال ان‌ شاالله تمام تلاش خود را جهت پیگیری احیای گمرک‌ بندر باستانی سیراف به کار خواهیم گرفت .

 

دکتر احمد ذاکری معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرکات کشور‌ و دکتر شاهپری مدیر‌کل امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور به همراه دکتر احمدی نماینده‌ مردم شهرستان‌ های کنگان ، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه بخش سیراف ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سیراف از اسکله سیراف‌ بازدید نمودند. در این بازدید یکی از مهمترین مسائل ، پیگیری احیاء دفتر گمرک در این بندر باستانی بود.

دکتر احمد ذاکری معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرکات کشور‌ در این بازدید گفت : با استعانت‌ از خدای متعال ان‌ شاالله تمام تلاش خود را جهت پیگیری احیای گمرک‌ بندر باستانی سیراف به کار خواهیم گرفت .

دکتر موسی احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی‌  گفت: از دوره قبل نمایندگی خود پیگیر احیاء گمرک این بندر تاریخی بوده ام و تا حصول نتیجه ادامه خواهم داد ، بازدید امروز  نیز با همین هدف انجام شده است .

حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندرسیراف گفت :  انتظار می رود در دولت انقلابی یک کار انقلابی و جهادی در سیراف که مایه خوشحالی مردم شود صورت بگیرید.

امیدوارم با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی آرزوی دیرینه مردم برآورده شود و در این روز میمون و مبارک حضور مسئولین در سیراف مایه خیر و برکت برای شهر باشد.

با افتتاح دفتر گمرک در سیراف ، این بندرباستانی به روزهای اوج خود بازخواهد گشت و رونقی دوباره خواهد گرفت.

بندر تاریخی سیراف با آن سابقه چند هزارساله نیاز به حمایت همه جانبه و نظر ویژه دولت عزیز دارد.

امیدواریم کاری که در سال ۹۳ با حمایت دکتر احمدی شروع شد با همکاری مسئولین ذیربط در این دوره بالاخره به سرانجام برسد و مردم طعم شیرین خدمت را از دولت مردمی دکتر رئیسی و مجلس انقلابی بچشند.

حجت جنگجو رئیس شورای اسلامی شهرسیراف گفت :  تمام کارهای زیر بنایی جهت استقرار دفتر گمرک در شهرسیراف را انجام می دهیم ، خواهان نگاه ویژه ی دولت مردمی و مجلس انقلابی به سیراف ، سند اثبات مالکیت ایران بر«خلیج‌ همیشه فارس» هستیم . / خبرنگار: جواد زارعی

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن