بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66928
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 دی 00 5:38 ب.ظ

توضیح گمرک بوشهر در خصوص تفکیک گمرک پارس جنوبی از استان / لغو دستور با پیگیری ناظر گمرکات استان بوشهر

ثلاث- ️پیرو انتشار خبر تفکیک گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از استان در فضای مجازی، روابط عمومی گمرک بوشهر جوابیه ای به شرح ذیل اعلام نمود.

 

️پیرو انتشار خبر تفکیک گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از استان در فضای مجازی، روابط عمومی گمرک بوشهر جوابیه ای به شرح ذیل اعلام نمود.

🔹️حسب پیگیری صورت گرفته در یوم جاری مشخص شد هیئتی که به صورت مستقل از تهران به جهت مشکلاتی که در گمرک پارس جنوبی در اجرای طرح اقماری وجود داشته است بازدیدی از این گمرک بعمل آورده اند که در آن بازدید پس از بررسی مسائل و مشکلات عنوان شده ، پیشنهادی ارائه می شود که جهت رفع مشکلات یاد شده در ساختار و نیروی انسانی باتوجه به اینکه گمرک پارس جنوبی قبلا زیر نظر ستاد مرکزی بوده است، مجددا تحت نظارت گمرک ایران قرار گیرد.

🔹️پس از اطلاع ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر و به محض وصول نامه با پیگیری ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر مراتب از طریق مسئولین ارشد گمرک ایران پیگیری و ظرف کمتر از یک ساعت موضوع مطرح شده لغو و به مسئولین ذیربط نیزاعلام گردید.

🔹️ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر دارای ۱۴ گمرک در سطح استان می باشد و این اطمینان را به مردم استان بوشهر می دهیم که هیچ گمرکی از این استان منفک نخواهد شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن