بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 41488
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 23 اردیبهشت 96 3:14 ب.ظ

موفقیت پتروشیمی جم در کسب تندیس مدیریت دانش در جایزه جهانی سازمانی دانشی برتر (MAKE)

ثلاث- روابط عمومی پتروشیمی جم: مجموعه فعالیت های مدیریت دانش پتروشیمی جم مورد بازدید و ارزیابی پروفسور نورث از کشور آلمان نماینده جایزه جهانی سازمانی دانشی برتر (MAKE) قرار گرفت.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم جایزه سازمان دانش برتر ایران (MAKE; Most Admired Knowledge Enterprise) که از سال ۲۰۱۱ به طور رسمی و زیر نظر مستقیم بنیاد جهانی MAKE توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، در سطح منطقه‌ای/ملی بوده و به طور مشابه هر ساله در قاره‌های اروپا، آمریکای شمالی، آسیا برگزار می‌شود.  مهم‌ترین هدف جایزه سازمان دانشی برتر (MAKE) هدایت سازمان‌ها در مسیری است که به طور پایدار و نظام‌مند از تجربیات، نوآوری‌ها و سرمایه‌های فکری خود در کلیه ارکان سازمانی به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش را برای سازمان به ارمغان بیاورد.

مدیریت فناوری اطلاعات از ابتدای سال ۱۳۹۵ پروژه استقرار نظام و نرم‌افزار مدیریت دانش را در پتروشیمی جم آغاز نمود و در این راستا شورای راهبری مدیریت دانش با هدایت مهندس سید حسین میر‌ افضلی مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی جم  تشکیل و رهنمودها و حمایت لازم برای این مهم صورت گرفت. خوشوقتانه،‌ در دی ماه ۱۳۹۵، با همکاری و تلاش مدیران و کارشناسان واحد بهره برداری الفین، عملیات فاز اول استقرار نظام و نرم افزار مدیریت دانش با موفقیت در واحد پایلوت (بهره برداری الفین) به اتمام رسید و هم اکنون بیش از ۱۵۰ حوزه دانشی استخراج شده، بیش از ۵۵۰ نفر از کارشناسان حوزه های بهره برداری، تعمیرات، خدمات فنی، HSE مرتبط با واحد الفین و سایر واحدها به عنوان کاربر در نرم افزار مدیریت دانش معرفی شده و آموزش دیده اند و بیش از ۲۰۰ دانش و بیش از ۱۸۰۰ مستند دانشی در این نرم افزار (به نشانی http://km.jpc.ir) به ثبت رسیده است. 

متعاقبا در بهمن ماه ۱۳۹۵، مجموعه فعالیت های مدیریت دانش پتروشیمی جم مورد بازدید و ارزیابی پروفسور نورث از کشور آلمان به عنوان نماینده جایزه جهانی سازمانی دانشی برتر (MAKE) قرار گرفت. نهایتا، در اسفند ماه ۱۳۹۵، رویکرد بررسی مشارکتی چالشهای عملیاتی سازمان با بکارگیری روشFishbone  شرکت پتروشیمی جم به عنوان یکی از سه تجربه برتر کشور در سال ۱۳۹۵ شناخته شد و تندیس مدیریت دانش به شرکت پتروشیمی جم اعطا شد.

بدین وسیله، کسب این موفقیت بزرگ که حاصل کار گروهی و حمایت مدیران شایسته این شرکت است را به همه همکاران پتروشیمی جم تبریک عرض می نماییم.

لازم به ذکر است که با تایید مدیر عامل محترم، مقرر شده است نظام مدیریت دانش در سایر واحدهای بهره برداری مجتمع عسلویه توسعه و استقرار یابد تا نسبت به تقویت فرهنگ دانش محوری و دستیابی به سازمان دانشی گام برداشته و بتوانیم چرخه مدیریت دانش را بصورت کامل در شرکت پتروشیمی جم مستقر نماییم.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن