بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53182
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 اسفند 97 2:55 ب.ظ

با حضور استاندار بوشهر؛

دستگاه ساحل روب در خلیج نایبند عسلویه رونمایی شد

به گزارش ثلاث ،عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ظهر دوشنبه در این آئین با تأکید بر لزوم حفاظت از محیط زیست اظهار داشت: برای حمایت از محیط زیست و اجرای پروژه‌های زیست محیطی در تمام استان آمادگی داریم و هر اقدامی در این مسیر که بتوانیم انجام می‌دهیم. وی بیان کرد: ساحل شهرستان عسلویه و کنگان […]

به گزارش ثلاث ،عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ظهر دوشنبه در این آئین با تأکید بر لزوم حفاظت از محیط زیست اظهار داشت: برای حمایت از محیط زیست و اجرای پروژه‌های زیست محیطی در تمام استان آمادگی داریم و هر اقدامی در این مسیر که بتوانیم انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: ساحل شهرستان عسلویه و کنگان که محل زندگی و معیشت مردم بوده، آسیب جدی دیده که باید جبران شود و همه در این مسیر مسئولیت داریم.

گراوند افزود: صنعت نفت و گاز و پتروشیمی باید در رسیدگی به محیط پیرامونی با جدیت بیشتری اهتمام ورزد و به ویژه ارتقای وضعیت زیست محیطی در منطقه و رفع آلاینده‌های زیستی باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت‌های مستقر در منطقه باید حمایت و پشتیبانی مؤثر تری داشته باشند.

وی تصریح کرد: حوزه درمانی عسلویه پاسخگوی نیازهای جمعیت بومی مردم و کارگران شاغل در منطقه نیست و صنعت نفت و وزارت بهداشت باید در این مسیر اهتمام لازم را داشته باشند تا شاهد ایجاد مراکز درمانی با کیفیت به منظور خدمات رسانی بهتر باشیم.

وی یادآور شد: پاکسازی محیط زیست موجبات سلامتی بیشتر مردم می‌شود و لازم است از مجموعه پتروشیمی آریاساسول به خاطر این اقدام زیست‌محیطی تقدیر کنیم.

استاندار بوشهر گفت: باید محیط زیست را متعلق به خودمان بدانیم و از آلوده کردن آن اجتناب کنیم و امیدوارم شهرستان عسلویه با همت دسته جمعی از آلاینده‌ها پاک شود و مردم بدون دغدغه زندگی کنند.

عسلویه عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه در مراسم راه اندازی دستگاه ساحل روب اهدایی شرکت پتروشیمی آریاساسول به اداره  محیط زیست شهرستان عسلویه گفت:  امروز ما در کنار ساحل جمع شده ایم و قدمی در راه محیط‌زیست برداشته می‌شود جای سپاسگزاری دارد از تمام کسانی که در این راه تلاش کرده‌اند.

عبدالنبی یوسفی افزود: ما باید به شکلی حرکت کنیم که نیاز نباشد در آینده به فکر احیای تالاب و  جنگل حرا یا پارک ملی نایبند باشیم هم اکنون فرصت برای استفاده بهینه از همه این منابع فراهم است باید به گونه ای حرکت کنیم که نیاز نباشد در آینده به دنبال جبران هزینه فرصت از دست رفته باشیم بلکه از فرصتهایی که هم اکنون در دست داریم استفاده بهینه کنیم تا در کنار استفاده از منابع خدادادی در حوزه محیط زیست بهترین بهره در هزینه های گردشگری و توجه به محیط پیرامونی را داشته باشیم.

عبدالنبی یوسفی بیان داشت :باید توجه داشت که عزیزانی  که در بخش صنعت فعال هستند نیز بخش عمده ای از زندگی خود را همانند مردم عسلویه در این شهرستان به سر می برند همه ما باید  به حفظ محیط زیست پیرامون خود توجه داشته باشیم و به این نکته نیز دقت کنیم اگر اثر  زیبایی خلق کردیم زیبایی از خود به جای گذاشته ایم و خدای ناکرده یک نا زیبایی از ما به جا بماند این اثر ماندگار خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن