بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53323
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 اسفند 97 4:14 ب.ظ

استاندار بوشهر:

لزوم اصلاح تقویم آموزشی/ تعطیلات زمستانه ایجاد شود

ثلاث – استاندار بوشهر خواستار اصلاح تقویم آموزشی شد و گفت: تعطیلات زمستانه نقش مهمی در توسعه و تقویت گردشگری خواهد داشت.

به گزارش ثلاث ، عبدالکریم گراوند ظهر جمعه در نشست شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه آموزش و پرورش در استان بوشهر تلاش‌های گسترده صورت گرفته و همه پای کار هستند.

وی خواستار رفع مشکلات آموزش و پرورش در استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت نفت نیز همکاری گسترده‌ای در توسعه زیرساخت‌های آموزشی در جنوب استان بوشهر داشته‌اند و امروز ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز ما میزبان صنعت عظیم پارس جنوبی هستیم و انتظار مردم استان بوشهر هم همین است که صنعت در عرصه‌های مختلف همت کند و برای توسعه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: در زمینه توسعه استان بوشهر نگاه ما به ذخایر زیرزمین نیست و نگاه ما به نیروی انسانی و جای پرورش این نیرو در آموزش و پرورش است که می‌تواند آینده کشور را رقم بزند. انجام اقدامات عالمانه در آموزش و پرورش تضمین‌کننده توسعه و پیشرفت در آینده خواهد بود.

گراوند افزود: تعطیلات زمستانی نقش مهمی در توسعه گردشگری و بهبود فعالیت آموزش و پرورش دارد و آموزش و پرورش می‌تواند پرچم‌دار این تعطیلات زمستانه باشد. اکنون تعطیلات فقط در یک نوبت یعنی سه ماهه تابستان است و انتظار داریم تعطیلات در چند نوبت انجام شود.

وی افزود: سنت‌شکنی هزینه دارد ولی انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش این کار را به عنوان یک سنت ماندگار با اصلاح تقویم آموزشی انجام دهند و سپس آموزش عالی هم این تغییر را انجام دهد.

استاندار بوشهر از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن