بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55073
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 19 خرداد 98 2:04 ق.ظ

امام جمعه موقت کنگان:

دستور ریاست جمهوری برای اشتغال نیروهای بومی اجرایی شود

ثلاث- امام جمعه موقت کنگان گفت: دستور ریاست جمهوری در اشتغال نیروهای بومی اجرایی شود .

امام جمعه موقت کنگان: 

*دستور ریاست جمهوری در اشتغال نیروهای بومی اجرایی شود / اکنون شرکتها نمی توانند عدم داشتن مدرک تحصیلی را بهانه قرار دهند / بازخوانی و اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است / نقطه عطف دکترین امام (ره) ، مبارزه با آمریکا بعنوان شیطان بزرگ بود / دشمنان اسلام و قرآن و اهلبیت علیهم السلام بدانند که نور خدا خاموش شدنی نیست و این دشمنان اند که خوار و ذلیل و زبون شده و خواهند شد / تجربه تاریخ نشان داده که نتیجه گفتمان سازش تسلیم شده و شکست و خفت است.

 

 

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان ریاست جمهوری در اجتماع مردم کنگان در واپسین روزهای سال گذشته و بیان اینکه اکنون شرکتها نمی توانند عدم داشتن مدرک تحصیلی را بهانه قرار دهند ، افزود: انتظار جدی اجرایی شدن دستور ریاست محترم جمهوری مبنی بر اشتغال نیروهای بومی است.

وی بیان کرد: همانگونه که امام جمعه محترم در خطبه های عید فطر بیان کردند ، در بحث تعدیل نیرو ، بومی ها باید آخرین نفر و در جذب و بکارگیری بومی ها در اولویت باشند.

خطیب موقت جمعه در بخش دیگر با بازخوانی سخنان حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام امت گفت: بازخوانی و اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.

قاسمی بیان کرد: یکی از توانایی ها و ظرفیت های نظام به فرمایش معظم له قدرت مقاومت بر مبنای تفکر امام (ره) است.

وی به مولفه های دکترین مقاومت امام در کلام رهبری اشاره و اظهار نمود: اسلام خواهی ، صلح طلبی و دوری از جنگ و خشونت ، استقلال طلبی ، مبارزه با استکبار و سلطه ستیزی ، مبارزه با فتنه مذهبی و طایفه ای ، تشکیل جبهه ضد استکباری و تلاش برای اتحاد جهان اسلام را مهمترین مولفه های دکترین مقاومت امام از لسان خلف صالح ایشان است.

امام جمعه موقت گفت: گفتمانی که امام در سال ۵۷ در جهان ایجاد کرد باعث تغییر مناسبات و معادلات جهانی شد که نقطه عطف این دکترین مبارزه با آمریکا بعنوان شیطان بزرگ بود که امروز و پس از ۴ دهه از عمر انقلاب به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب شاهد شروع افول آمریکا هستیم بگونه ای که آمریکایی هایی که با قلدری پیش شرط و شرط و شروط می گذاشتند اکنون التماس می کنند ما حاضریم بدون هیچ پیش شرطی با جمهوری اسلامی مذاکره کنیم.

قاسمی به گفتمان سازش به جای گفتمان مقاومت اشاره و تاکید کرد: تجربه تاریخ نشان داده که نتیجه گفتمان سازش تسلیم شده و شکست و خفت است که از جمله این تجارب تلخ را می توان به پیشه گرفتن سازش توسط رژیم پهلوی ، رژیم کودک کش آل سعود ، رژیم مصر و لیبی ، تشکیلات خودگردان فلسطین به محوریت یاسر عرفات اشاره که همه تسلیم و مرعوب شدند.

وی در پایان با اشاره به ۸ شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (علیهم السلام) توسط وهابیت خبیث گفت: دشمنان اسلام و قرآن و اهلبیت علیهم السلام بدانند که نور خدا خاموش شدنی نیست و این دشمنان اند که خوار و ذلیل و زبون شده و خواهند شد.

 

گزارش: ابوذر حسین پور

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن