بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69950
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 3 بهمن 02 1:04 ق.ظ

نقش رسانه ها در هفته فرهنگی کنگان برای اعتلای نام این شهر

ثلاث-  رئیس شورای شهر کنگان روز یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ در نشست با اصحاب رسانه گفت: هفته فرهنگی کنگان فرصتی مناسب برای اعتلای نام کنگان ، پایتخت انرژی اقتصادی کشور ، می باشد.

 

و برگزاری آن باید در رشد و شکوفایی و ارتقای شهرستان تاثیر گذار باشد و برنامه هایی که در این هفته اجرا می شود باید معرف و منعکس کننده تاریخ و فرهنگ غنی کنگان ، “دیار مهربانی” باشد.

 

ابوذر حسین پور با اشاره به اینکه ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ به عنوان هفته فرهنگی تعیین شده گفت؛ برنامه های متنوعی را برای امسال پیش بینی کرده ایم که هم از نظر کمیت و هم کیفیت نسبت به سال‌های گذشته بهتر می باشد و از همه مردم و نهادها و ادارات تقاضا داریم که برای برگزاری این برنامه ها ما را یاری نمایند چرا که؛ کنگان متعلق به همه است و باید همگان برای اعتلای نام آن بکوشیم.

دبیر هفته فرهنگی کنگان نیز گفت؛ برنامه های ارائه شده قابلیت تغییر و انعطاف دارد و از رسانه ها و هنرمندان خواست که پیشنهادات خود را برای بهتر برگزار شدن برنامه ها در هفته فرهنگی ، ارائه نمایند.

اسماعیل ایدانی افزود؛ در این برنامه هشت کمیته از جمله؛ آیین و سنن ، فرهنگ و هویت ، بازار و گردشگری ، ورزش و تندرستی،خانواده و روابط اجتماعی، رسانه و فضای مجازی ، کمیته اطلاع رسانی و دبیرخانه پیش بینی شده که هر کمیته نیز چندین برنامه را طراحی و اجرا خواهند کرد.

در پایان اصحاب رسانه ضمن اعلام آمادگی خود جهت همکاری با دبیرخانه ، پیشنهادات خود را برای هر بهتر برگزار شدن روز بزرگداشت کنگان ارائه نمودند.

خبرنگار: قاسم احمدی بنک نیوز

 

 

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن