بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55191
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 خرداد 98 9:06 ب.ظ

یکی از کارگران پارس جنوبی کاندیدای مجلس در جنوب استان می شود

احمد بادام فیروز متولد ۱۳۶۷ زاده روستای کره منطقه امامزاده بی بی زهراخاتون(س) از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی است.

احمد بادام فیروز متولد ۱۳۶۷ زاده روستای کره منطقه امامزاده بی بی زهراخاتون(س) از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی است.

 

پدر وی از سال ۱۳۸۰ در فازهای پالایشگاهی و پتروشیمی عسلویه به مدت ۱۷ سال کارگر ساده بوده و اکنون بازنشسته شده است.

احمد بادام فیروز به مدت ۱۳ سال در عسلویه به صورت روزمزدی و ۳ سال در بخش حقوقی شرکت پیمانکاری و اکنون در یکی از شرکت های پیمانکاری در بخش تعمیرات در مجتمع پتروشیمی جم مشغول به کار است.

به گفته ی خودش از وقتی که به عسلویه وارد شده به عنوان کارگر روزمزد فعالیت داشته و طی این سالها رنج و سختی هایی فراوانی کشیده است و افتخار میکند که به عنوان کارگر فعالیت دارد.
وی هدف اصلی خود جهت حضور در انتخابات را حمایت از کارگران و قشر محروم این منطقه ها می داند

اخبار مرتبط

نظرات

  1. انصاری says:

    بعضی از این ادمای ساده و بلند نظر را جریانهای سیاسی تشویق می کنند که وارد مرحله انتخابات بشوند تا علاوه بر ایجاد تنش وجوسازی در میدان وزادگاه رقیب موجب خراب کردن تعدادی هرچند کم باشند

    • حسین says:

      حرف شما پوچ و بی اساس است چرا که اگر سابقه و تحصیلات اقای بادام فیروز را مطالعه فرمایید متوجه میشوید که حق همچین ادمایی است ک وارد مجلس شوند ایشان با صداقت کامل از ابتدای اعلام حضورخود‌ سخن گفته است
      لطفا جزعیات بیشتر را از اقای بادام فیر‌وز نشر دهید

    • حسین says:

      حسود همیشه وجود دارد و دارد

  2. مهندس پالایشگاه says:

    این جوان صادق و تحصیلکرده که کارگر هست، برای مطالبات کارگران، شاغلان و مهندسان این مناطق و اجرای طرح اقماری آمده ما چیزی غیر از این نمیخواهیم. مشارکت سیاسی ادارات و اشتغال هم برای بومی هایی هستند که سالها از حقوقشان بی‌نصیب بوده اند نه حزب یا گروه خاصی . ایا این معنای عدالت نیست؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن