بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58740
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 16 بهمن 98 10:18 ب.ظ

محمد روشن کاندیدای جنوب استان بوشهر، دارایی خود را اعلام کرد

ثلاث- محمد روشن کاندیدای جنوب استان بوشهر دارایی خود را اعلام کرد.

محمد روشن کاندید جوان ، انقلابی و پرانگیزه حوزه انتخابی جنوب استان بوشهر (شهرستان‌ های دیر، کنگان، جم، و عسلویه )با ذکر بیان اینکه امروز وام دار هیچ ثروتمند یا قدرتمندی نیستم، بنای من خدمت به مردم است. من وام دار و مطالبگر حق مردم حوزه جنوب خواهم بود، دارایی خود و همسرش، و هزینه انتخابات، و محل زندگی خود را در عین شفافیت به مردم اعلام کرد :

 

۱_ یک قطعه زمین در شهر سیراف، محله ی احمد آباد در سال ۹۶به مبلغ ۷۵میلیون تومان که با وام خریداری شده است(هنوز  وام تسویه نشده است)

 

۲_ یک دستگاه خودرو پژو ۴٠۵جی ال ایکس مدل۹۵

 

۳_ یک قایق صیادی به ارزش ۴۵میلیون تومان در سال ۹۸با وام خریداری کرده است. (که  هنوز وام آن تسویه نشده است )

 

🔻 این کاندیدا اموال همسر خود را نیز به شرح ذیل اعلام کرد،

 

🔷همسرش نیز یک قطعه زمین واقع در محله پشت قلعه شهر سیراف در سال ۹۲به ارزش ۴/۵میلیون تومان خریداری کرده است. و همچنین یک قطعه زمین در شهر بهارستان جم خریداری کرده است که با پول ارثیه پدری ایشان بوده است.

 

🔺 وی اعلام کرد، در حال حاضر در منازل سازمانی شهرک های مسکونی صنعت نفت در شهرستان جم، به دلیل نداشتن منزل شخصی و نزدیک بودن به محل کار ساکن میباشد که بعد از باز نشستگی منزل سازمانی پس گرفته میشود.

 

🔻 وی  یک چالش بزرگ را در مورد شفافیت هزینه های کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس پیش روی سایر کاندیدها گذاشته، و مبلغ هزینه کرد خود را در این دوره انتخاباتی  ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده که آن هم از طریق وام تامین گردیده است.

 

🔺حال باید دید آیا دیگر کاندیدها  می‌توانند در عین شفافیت، اموال و دارایی خود و خانواده، و همچنین هزینه انتخابات و محل سکونت خود را به مردم اعلام نمایند!

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن