بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59074
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 22 اسفند 98 4:14 ق.ظ

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

مسافران اگر به استان بوشهر مسافرت کنند به‌احتمال‌زیاد قرنطینه خواهند شد

ثلاث- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: مسافران اگر به استان بوشهر مسافرت کنند به‌احتمال‌زیاد به مدت ۱۴ روز با هزینه شخصی خود قرنطینه خواهند شد.

دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در این نشست به دستور استاندار مقرر شد فرمانداری‌ها مکانی را برای قرنطینه مسافران ورودی به استان بوشهر فراهم کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر مسافران ورودی به این استان با نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با هزینه شخصی خودشان به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.
وی تصریح کرد: بر اساس مصوبات این ستاد مقرر شد نیروی انتظامی، جمعیت هلال‌احمر، بسیج جامعه پزشکی و نمایندگان فرمانداری‌های هر شهرستان در ورودی‌های استان بوشهر با نظر دانشگاه علوم پزشکی مسافران را معاینه و با در نظر گرفتن پروتکل‌های وزارت بهداشت به قرنطینه ارجاع دهند.
دکتر کشمیری با بیان اینکه مقرر شد افراد مشکوک به این بیماری در مبادی ورودی فرودگاه‌ها نیز به قرنطینه فرستاده شوند افزود: شهرداری‌ها نیز کماکان ضدعفونی معابر و شهر را انجام دهند.
وی تصریح کرد: برای نگهداری بیماران به‌عنوان قرنطینه خانگی ادارات آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان استان اعلام آمادگی کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر ادامه همکاری مردم برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: رعایت بهداشت فردی، شستشوی دست‌ها با آب و صابون و پرهیز از مسافرت از راهکارهای مهم در مقابله با جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است.
دکتر کشمیری با قدردانی از همکاری مردم در امر مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: همکاری مردم و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در امر مقابله با ویروس کرونا ستودنی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس مصوبه این ستاد، زمان قرنطینه با نظر دانشگاه علوم پزشکی است و هزینه ایام قرنطینه بر عهده مسافران خواهد بود.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این جلسه مقررشده بیماران بستری ناشی از کرونا در استان پس از ترخیص تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی با محدودیت ملاقات‌کننده قرنطینه می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر اینکه مردم باید بیماری را جدی بگیرند، بیان کرد: ما می‌توانیم با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌ها، زنجیره انتقال ویروس را در استان بشکنیم.
دکتر کشمیری گفت: باید هرکسی وارد خانه می‌شود اول دست‌هایش را بشوید، مغازه‌داران از مشتریان بخواهند دست‌های خود را ضدعفونی کنند و کارمندان از ارباب‌رجوعان درخواست کنند اول دست‌ها را ضدعفونی کنند بعد برای انجام کار وارد اتاق کار شوند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنان توصیه اکید ما به مردم در خانه ماندن، عدم تردد، عدم سفر، شستن دست‌ها ۲۰ بار در روز به مدت ۲۰ ثانیه است.

نظرات

  1. رضا says:

    سلام نمیدونم از اداره آب کسی این سایت رو میبینه یا نه ولی شهری مثل کنگان با این همه کارمند و کارگر اقماری نباید آب شهریش ساعت پنج عصر قطع بشه حداقل فرصت استحمام بدیم بهشون !!!! مثلا ورودی های شهرمون میزینیم پایتخت انرژی!!!!!!!!!!!!!

    —-
    —-

    ثلاث: کاربرگرامی نظر شما را برای رئیس محترم اداره آب و فرماندار شهرستان ارسال کردیم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن