بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59956
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 16 اردیبهشت 99 7:36 ب.ظ

رشد بیش از ۲۰ درصدی مصرف برق ، با افزایش دمای هوا

ثلاث-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت : با افزایش تدریجی دمای هوا ، مصرف برق نیز افزایش یافته است به گونه ای که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش از ۲۰ درصدی را نشان می دهد.


اردشیر مذکوری افزود :  با ازسرگیری فعالیت ادارات و سازمان ها ، این شرکت نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی آمادگی لازم برای تامین نیاز برق استان را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اضافه کرد :تنظیم دمای کولرهای گازی برروی ۲۴درجه سانتی گراد ،خاموش کردن کولرهای گازی در زمان خروج از منزل یا محل کار ،استفاده از وسایل پرمصرف در ساعت غیراز اوج مصرف از جمله راهکارها برای کنترل این روند افزایشی ،است .

مذکوری افزود: با انعقاد بیش از ۴ هزار تفاهم نامه با مشترکین همکار و دستگاه های اجرایی هماهنگی لازم به منظور مدیریت مصرف در انشعابات دولتی صورت گرفته تا فشار کمتری بر مردم وارد شود.

وی گفت : با استانداری بوشهر نیز جلساتی به منظور تعیین ساعات ادارات برای کنترل سقف پیک مصرف برق تشکیل شده است .

مذکوری با بیان اینکه برای صدور صورتحساب برق مشترکین نیز راهکاری در نظر گرفته ایم افزود: مراجعات مردم به صورت غیر حضوری و اعلام میزان مصرف کنتور از طریق وب سایت و پرتابل شرکت فراهم شده است همچنین از طریق اپلی کیشن های تلفن همراه ،با عنوان اپلی کیشن ملی خدمات غیرحضوری برق امکان اعلام غیرحضوری شماره کنتور برق مصرفی فراهم شده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن