بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61830
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 6 مهر 99 11:39 ب.ظ

تعرفه‌های برق در بوشهر طبق مصوبه هیئت وزیران محاسبه می‌شود/جواب اداره برق استان به یک خبر

ثلاث-اخیرا در فضای مجازی خبری از سوی یکی از سایت های استان با عنوان گرانی وقیمت های نامتعارف قبوض برق منتشر شده است که روابط عمومی اداره برق استان بوشهر جوابیه ای در این خصوص منتشر کرد.


مدیر محترم سایت خبری خلیج فارس
جوابیه :
باسلام احتراما در پاسخ به درج خبر هزینه بالای قبوض برق اصناف بوشهر موارد مشروحه ذیل جهت استحضار ایفاد می گردد.

همانگونه که مستحضرید تعرفه های برق و شرابط عمومی آنها وفق مقررات مندرج در نامه شماره ۹۹/۱۰۹۵۸/۲۰/۱۰۰ مورخ ۹۹/۱/۲۸ و مستند به مصوبه شماره ۳۲۲۴ت/۵۷۵۶۸ه مورخ ۹۹/۱/۱۹ هیئت محترم وزیران ملاک و مبنای قطعی و بلافصل محاسبه بهای برق مصرفی مشترکین محترم بوده و این شرکت نیز مکلف به رعایت مفاد مصوبه یاد شده می باشد.

وفق مفاد مندرج در مصوبه فوق کلیه مشترکان تجاری در استان بوشهر با توجه به شرایط خاص اقلیمی آب و هوایی از تعرفه گرمسیری است که در واقع بیشترین یارانه بخش انرژی در این تعرفه بدان تعلق می گیرد برخوردار بوده و در حال حاضر نیز این نرخ مبنای محاسبات عرضه انرژی به مشترکین محترم می باشد.

حسب بررسی های میدانی و تحلیل های مقایسه ای موجود در سیستم جامع خدمات مشترکین این شرکت مشاهده می شود که در مجموع محاسبات انجام شده وفق تقاریر مندرج در بند ۱ بوده و از این بابت انحرافی مشاهده نشده است.

در خاتمه این شرکت ضمن ارج نهادن به دیدگاه های اصحاب نظر و تنویر افکار مشترکان محترم آمادگی کامل دارد در صورتی که مصادیق و یا ابهاماتی دال بر محاسبه غیر متعارف بهای برق مصرفی وجود داشته باشد به تفکیک انشعاب و به صورت ویژه بررسی و در صورت نیاز اقدام اصلاحی در این خصوص را اعمال نماید./روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن