بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62200
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 6 آبان 99 3:53 ب.ظ

فرماندارکنگان

 توسعه روستایی از افتخارهای دولت است

ثلاث-فرماندار کنگان گفت: توجه و اهتمام جدی به توسعه روستایی از افتخارهای دولت به شمار می‌رود که باعث مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها در این شهرستان شده‌است.


سید علی پاکنژاد روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی کنگان افزود: توسعه روستایی در سال‌های اخیر باعث شده تا میل به سکونت در روستاها در مقایشه با گذشته بیشتر شود.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید در زمینه اجرای طرح هادی، توسعه ورزش روستایی کارهای بزرگی شد طوریکه بیشتر روستاها دارای زمینه چمن مصنوعی و یا سالن ورزشی هستند.

پاکنژاد اظهارداشت: با توجه به سکونت برخی مردم در روستاها دنبال این هستیم تا مشکل روستاهای فاقد شورا و دهیاری را سامان دهیم.

فرماندار کنگان به جایگاه شوراها و بویژه دهیاران اشاره و با تشکر از زحمات آنان اظهار داشت: دهیاران نمایندگان حاکمیت در روستاها هستند.

پاکنژاد با تشکر از تلاش‌های بخشدار سابق، بیان کرد: بخشدار جدید کنکان باید مردم‌داری را به عنوان سرمایه و پشتوانه‌ای بزرگ مورد توجه ویژه قرار دهد.

در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های غلامحسین زیبا در زمان تصدی مسئولیت، با حکم استاندار بوشهر محمد صفا به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی کنگان منصوب شد.

خبرنگار:ابوذرحسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن