بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67055
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 20 بهمن 00 4:51 ب.ظ

در نشست فرماندار کنگان با مدیرعامل منطقه ویژه پارس:

رفع نیازمندی های بیمارستان کنگان و انتقال دفتر اشتغال منطقه پارس ۲ به داخل شهر کنگان در دستور کار قرار گرفت

ثلاث- در نشست فرماندار کنگان با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ، رفع نیازمندی های بیمارستان کنگان و انتقال دفتر اشتغال منطقه پارس ۲ به داخل شهر کنگان در دستور کار قرار گرفت.

 

 به گزارش ثلاث، روز گذشته فرماندار شهرستان کنگان در دفتر خود نشستی را با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار کرد.

احمد غریبی فرماندار شهرستان کنگان ضمن تشکر از حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این جلسه، برخی مسائل و مطالبات شهرستان را با وی در میان گذاشت.

مسائل مطرح شده فرماندار شهرستان کنگان در چهار محور: ۱  تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی کنگان  ۲. درمانگاه شیرینو ۳. انتقال دفتر اشتغال منطقه پارس ۲ به داخل کنگان   ۴. کمک به رفع کمبودهای بیمارستان بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست از همراهی و تعامل مثبت و ارزشمند فرماندار شهرستان کنگان قدردانی کرد.

سخاوت اسدی افزود: با توجه به پی گیری های نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر و فرماندار محترم کنگان، برای کمک به رفع مشکلات شهرستان کنگان اعلام آمادگی می نماییم.

وی گفت: طی نشست هایی که با دکتر احمدی نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر داشته ایم و توافقاتی که حاصل شد، قطعا نفت نیز برای تکمیل درمانگاه تخصصی شهید هاشمی بیمارستان کنگان کمک خواهد کرد. 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در خصوص درمانگاه شیرینو گفت: مردم منطقه هم اکنون نیز در حال استفاده از درمانگاه شیرینو هستند. چنانچه در ارائه خدمات مسئله یا موردی هست، به ما ارجاع دهند تا در کوتاه ترین زمان آن را پیگیری و رفع نماییم. 

اسدی همچنین برای هماهنگی جهت انتقال »پکیج آب شیرین کن« شرکت پتروپالایش کنگان به اداره  آب و فاضلاب شهرستان کنگان اعلام آمادگی کرد و گفت: این پکیج ظرفیت تولید ۱۵۰۰ متر مکعب آب تصفیه در روز را دارد. [ در همین راستا فرماندار شهرستان کنگان با عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تماس گرفت و برای انتقال پکیج آب شیرین کن به کنگان با وی صحبت کرد].

اسدی همچنین برای رفع برخی نیازمندی های بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی امام خمینی (ره) کنگان به ویژه اقلام مصرفی ضروری، قول مساعد داد که برای تامین آن اقدام نماید.  

وی در خصوص انتقال دفتر  اشتغال منطقه پارس ۲ کنگان به داخل شهر کنگان نیز اعلام آمادگی کرد و افزود:  ان شاءالله با محلی که جناب آقای فرماندار بدین منظور در اختیار می گذارد، مشکلی برای انتقال دفتر   اشتغال منطقه پارس ۲ کنگان نداریم و این کار را انجام خواهیم داد.

 

 ***

فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر حل مشکلات و نیازمندی های بیمارستان بزرگ امام خمینی کنگان خواستار همکاری و مساعدت سازمان منطقه ویژه پارس شد و افزود: بخش عمده ای از مراجعین بیمارستان امام خمینی کنگان مربوط به کارکنان یا خانواده های این عزیزان است و لذا این مرکز درمانی با بودجه و امکانات بسیار محدود، ناچار است مازاد بر توان خود، خدمات گسترده ای را ارائه دهد و لذا شایسته است که صنایع مستقر در منطقه برای مساعدت و همکاری با این مرکز درمانی همتی مضاعت نمایند.

***

اسدی همچنین افزود: برای اتمام پروژه درمانگاه شهید هاشمی بیمارستان کنگان کمک خواهیم کرد.

*گفتنی است، در این نشست عبدالمجید حیاتی مشاور تام الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز حضور داشت.

 

.

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن