بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66066
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 30 مهر 00 5:17 ب.ظ

قابل توجه استاندار محترم بوشهر؛

شهرستان کنگان نیاز به فرماندار بومی و توانمند دارد/ بخشی از مشکلات کنونی، نتیجه مدیریت غیر بومی است

ثلاث- خلیل یوسفی: فرماندار غیر بومی صیغه اشتباهی است که قابل صرف و هضم نیست و شهرستان کنگان سالهاست که بخاطر اینگونه سیاستهای غلط تاوان سنگینی را پرداخته و خسارت‌های جبران ناپذیری را متحمل شده است .

اختصاصی ثلاث جنوب – خلیل یوسفی: فرماندار غیر بومی صیغه اشتباهی است که قابل صرف و هضم نیست و شهرستان کنگان سالهاست که بخاطر اینگونه سیاستهای غلط تاوان سنگینی را پرداخته و خسارت‌های جبران ناپذیری را متحمل شده است .
امروزه زمان آن قدر برای خدمت به مردم کم و اندک است که دیگر نباید با تصمیمات کارشناسی نشده و انتخاب‌های غیر اصولی ، زمان را برای خدمت صادقانه هدر داد .
گلایه و بغض مردم شریف و نجیب شهرستان کنگان همیشه این بوده است که چرا مقامات استان با نگاه نادقیق خود ، اجازه بروز و ظهور استعداد به مردم این شهرستان را جدا از توجه به مسائل حزبی و سیاسی نمی دهند ؟
باید باور کنیم که فرماندار بومی لایق و متخصص و شایسته بسیار مهم و تآثیر گذار است و می‌تواند با احساس تعلق و دلسوزی خالصانه و شناخت همه جانبه نسبت به محیط پیرامونی خود ، زمینه پیشرفت را فراهم نموده و اعتماد عمومی شهروندان را به همراه داشته باشد .
حضور مدیران بومی موجب می‌شود که استانداران شناخت کافی از معضلات و ظرفیت های استان داشته باشند و بتوانند به راحتی برنامه ریزی های لازم را انجام دهند .
بی شک شناخت ابعاد مختلف استان میتواند در کاهش هزینه و زمان بسیار مؤثر باشد .
فرماندار بومی ارتباطات مناسب تری با نهادها و بخش های مختلف شهرستان و استان خواهند داشت .
باید بپذیریم که مدیران غیر بومی معمولاً تنش های زیادی با مدیران بومی دارند و بسیار مشاهده شده که در موارد متعدد توفیق چندانی در انجام مآموریتهای خویش ندارند و باید قبول کرد که فرمانداران بومی مشکلات و ظرفیت‌های شهرستان را بهتر میشناسد و این شناخت امکان پیشرفت و توسعه را افزایش میدهد و میتوان گفت فرماندار بومی نقش بیشتری در توسعه شهرستان دارد .
از مزایای انتخاب فرماندار بومی، آشنائی با محیط ، تلاش برای پیشرفت شهرستان ، نفوذ کلام ، حضور همیشگی در منطقه و نهایت کارائی و اثر بخشی در حوزه اجرا و عملکرد است .
فرماندار اگر بومی باشد دیگر نیازمند گذر زمان برای آشنایی با مشکلات و شناخت نقاط قوت و ظرفیت‌های موجود و بر زمین مانده جهت توسعه شهرستان نیست .
همانگونه که مدیریت استان به دست استاندار بومی و انقلابی است ، انتظار می رود مدیریت شهرستانها نیز بدست نیروهای بومی توانمند سپرده شود .
مردم مؤمن و خداجوی شهرستان کنگان علاقمند هستند که برای حل مشکلات و ارائه درخواست به کسی مراجعه کنند که او را بشناسند و وقتی از مشکل لب به سخن گشایند، فرماندار آنها اشرافیت کامل و شناخت کافی از مسائل و معضلات آن منطقه داشته باشد ، نه اینکه مدتها صبر کنند تا یک فرماندار غیر بومی از لحاظ فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی، خود را با محیط شهر و شهرستان آشنا نماید .
مشکلات امروز شهرستان نتیجه نبود یک فرماندار بومی توانمند و انقلابی با پشتکار قوی است .
اینکه بچه های بومی تحصیلکرده با حضور صنایع عظیم و میزبانی از پایتخت انرژی در کنج خانه ها بیکار و شاهد تسلط و مانور غیر بومیان بر مدیریتها هستند و بیمارستان آنها که نام نامیمون معین نفت را یدک می‌کشد، محتاج سرم و ماسک و نخ بخیه است ، شاید [بخشی عمده ای از آن] نتیجه همین مدیریت غیر بومی است .
انتظار داریم، استاندار انقلابی دولت جناب دکتر رئیسی در استان بوشهر به بچه های رنج‌کشیده این آب و خاک بها داده و با انتصاب فرماندار بومی برای شهرستان کنگان قلوب مردم ساحل نشین و مرزدار شهرستان کنگان را شاد نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. موسی says:

    ایطورم نی!خیلیا ای همه بومی بومی میکنن چون می فهمن غیر بومی بیاد قرار نیسه که به خیلیا باج بده و خیلی از با نفوذای کنگون براحتی نمیتونن بهش دسترسی داشته باشن.اگه بومی بیاد چون با اینا اشنان کار اینا راحت تر انجام میشت!!!مردم فهمیده هسن.طوری گپ میزنن که انگار تا الان کنمون فرماندار بومی نداشتت!!درستن فرماندتذ بومی با مشکلات اشنان ولی سی یه عده هم خوب میشت و دیگه لازم نی که بخاطر گپ زدن با فرماندار و انجام اوامرشون دنبال واسطه بگردن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن