بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62262
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 10 آبان 99 8:04 ب.ظ

فاز نخست آب شیرین‌‌کن سیراف – جم تا پایان امسال وارد مدار می‌شود

ثلاث-استاندار بوشهر گفت: با هماهنگی و انجام اقدامات مختلف فاز نخست پروژه آب شیرین‌‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف – جم تا پایان امسال وارد مدار شود.


عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر امروز پس از بازدید از بخش های مختلف پروژه انتقال آب سیراف به جم در نشست با مدیرعامل شرکت آبفای کشور و معاون وزیر نفت اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد با هماهنگی و انجام اقدامات مختلف فاز  نخست پروژه آب شیرین‌‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف – جم تا پایان امسال وارد مدار شود.

استاندار بوشهر گفت: بخشی از منابع اعتباری طرح انتقال آب سیراف به جم از سوی وزارت نیرو تامین و ۵ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم‌ الانبیا مجری این پروژه پرداخت می‌شود تا پروژه دچار وقفه نشود.

وی بیان داشت: با تامین پیش‌ پرداخت‌های این پروژه از سوی وزارت نفت، در اجرای این پروژه تسریع و با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه پیش بینی می‌شود تا پایان امسال فاز نخست  خط انتقال آب سیراف – جم وارد مدار می‌شود و آب آشامیدنی در اختیار مردم شهرها و روستاهای جم و مجموعه نفت در این شهرستان قرار می‌گیرد.

گراوند ابراز داشت: با وارد مدار شدن فاز نخست  خط انتقال آب سیراف – جم  ۱۲۰ لیتر در ثانیه آب تامین و به شبکه آب شهرستان جم منتقل می‌شود که با بهره‌برداری کامل این پروژه ۶۰۰ لیتر در ثانیه آب تولید و به شهرستان جم انتقال می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن