بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65057
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 خرداد 00 11:53 ق.ظ

۲۷ واحد صنعتی غیرفعال در بوشهر به چرخه تولید برمی‌گردند

ثلاث-معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال جاری پیش بینی می‌شود ۲۷ واحد صنعتی غیر فعال در استان به چرخه تولید بازگشته و احیاء شوند.

۲۷ واحد صنعتی غیرفعال در بوشهر به چرخه تولید برمی‌گردند

به گزارش ثلاث، حسن بحرینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با احیاء این ۲۷ واحد صنعتی در استان پیش بینی ایجاد اشتغال ۲۰۰ نفر در استان انتظار می‌رود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تعداد ۵۳۶ فقره پروانه بهره برداری صنعتی موجود در استان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۴۴۸ واحد صنعتی فعال و ۸۸ واحد غیر فعال می‌باشند.

وی اعلام کرد: تعداد ۸۳ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود از این بین تعداد ۳۶ طرح امسال عملیات اجرایی آنها تکمیل و به بهره برداری برسند که با راه اندازی آنها پیش بینی اشتغال حدود ۵۰۰ نفر را دراستان بوشهر خواهیم داشت.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: تعداد ۴۴ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری فعال در استان که بدلیل دارا بودن مشکلات با ظرفیت کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت می‌نمایند شناسایی شده‌اند که در برنامه‌های سال جاری این سازمان جهت حل مشکلات و افزایش ظرفیت تولید قرار دارند.

بحرینی در ادامه گفت: در موضوع تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ نیز در مجموع تاکنون ۲۱۱ میلیارد تومان در سال‏‌های ۹۸ و ۹۹ به ۳۱ واحد تولیدی صنعتی استان بوشهر پرداخت شده‌است.

همچنین در سال ۱۳۹۹ در مجموع ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۹۸ واحد تولیدی استان بوشهر پرداخت شده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن