بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7572
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 17 آبان 93 10:06 ب.ظ

آمادگی ستاد بحران کنگان برای بارندگی‌های پیش‌رو

فرماندار کنگان از آمادگی ستاد مدیریت بحران کنگان برای واکنش سریع در حوادث طبیعی خبر داد. به گزارش ثلاث، فرماندار کنگان با اشاره به آغاز فصل بارندگی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان که عضو ستاد حوادث غیر مترقبه هستند آمادگی لازم را برای پیشگیری و مقابله با هرگونه حوادث احتمالی داشته باشند. تبرکی بیان کرد: […]

فرماندار کنگان از آمادگی ستاد مدیریت بحران کنگان برای واکنش سریع در حوادث طبیعی خبر داد.

به گزارش ثلاث، فرماندار کنگان با اشاره به آغاز فصل بارندگی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان که عضو ستاد حوادث غیر مترقبه هستند آمادگی لازم را برای پیشگیری و مقابله با هرگونه حوادث احتمالی داشته باشند.

تبرکی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در چارچوب وظایف خود برای پیشگیری از وقوع حوادث و مقابله با بحران اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از آمادگی ستاد مدیریت بحران کنگان برای واکنش سریع در حوادث طبیعی خبر داد و عنوان کرد: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به منظور واکنش سریع در مقابل اینگونه حوادث، لازم و ضروری است.

فرماندار کنگان ادامه داد: ادارات متولی قبل از هرگونه حوادث و یا بارندگی به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، لایروبی کانال‌ها، مسیل‌ها و جداول، جمع‌آوری ادوات کشاورزی که در کنار رودخانه‌ها هستند بپردازند.

در این جلسه شهرداران، دهیاران و روسای ادارات شهرستان کنگان ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات آمادگی خود را در مواقع بحران اعلام داشتند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن