بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59291
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 فروردین 99 6:33 ب.ظ

رئیس بیمارستان کنگان:

معضلی که باید رفع شود؛ آب های سطحی پیرامون بیمارستان کنگان باید منحرف شود

ثلاث- رئیس بیمارستان کنگان گفت: جمع شدن آب های سطحی پیرامون بیمارستان کنگان، معضلی که باید رفع شود

 

به گزارش ثلاث، پس از اتمام بارندگی بسیار شدید با حجم کم سابقه ۱۰۲ میلی متر در طول کمتر از یک ساعت باعث طغیان رودخانه های فصلی و آبراه ها و آبگرفتگی بسیاری از معابر و نهادها شد. در میان سرازیر شدن حجم بسیار بالا و ناگهانی آب از ضلع شمالی بیمارستان بر اثر جمع شدن هزارن مترمکعب آب پشت دیوار این مرکز درمانی و شکستن دیوار، خساراتی به بیمارستان کنگان وارد شد. این حجم از آب علاوه بر شکستن دیوار ضلع شمالی و سرازیر کردن سنگ و گل و لای به داخل بیمارستان، تمامی کانال های سطح بیمارستان را مسدود نمود. حجم بسیار زیادی از آب وارد زیر زمین و پارکینگ شد. کل سطح مهد کودک و اتاق خدمه مملو از آب شد. محدوده اطراف انبار دارویی و تاسیسات مملو از آب شد. خوشبختانه با فروکش کردن باران، بخش تاسیسات، برق و انبارهای دارویی و … از آسیب در امان ماند.

با توجه به در پیش بودن بارندگی های شدید در روزهای آینده، کمیته بحران با در نظر گرفتن شرایط خاص بیمارستان کنگان برای پیش بینی های لازم ، باید سریعا اقدام نماید.

 

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در همین خصوص به خبرنگار ثلاث کرد: آبهای سطحی پیرامون بیمارستان باید از اطراف این مرکز درمانی دور شود. بسترهای جمع شدن آب با حجم بسیار زیاد در اطراف بیمارستان وجود دارد که میتواند اتفاقی نظیر چند روز قبل را در بیمارستان رقم بزند و رفت و آمد ماشین ها و امبولانس ها و حتی مراجعین را متوقف و یا مختل کند و در بخشی نیز می تواند خطر جدی برای ایجاد خسارت به تاسیسات زیر زمینی و انبارهای دارویی و تجهیزات ما شود.

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن