بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59740
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 2 اردیبهشت 99 9:30 ب.ظ

فرماندارکنگان

مردم کنگان در بحران‌ها همکاری خوبی داشتند

فرماندارکنگان گفت:اقدام مردم در این سیل امید ما و اعتماد ما را به آن‌ها بیشتر کرد و نشان دادند که مردم انسان دوست و جهادی اینگونه در مواقع پای کار هستند.


سیدعلی پاک‌نژاد فرماندار کنگان در نشست با خیرین شهرستان اظهار داشت : از تک تک افرادی که در بحران‌ها‌ی شهرستان حضور داشتند و به هرنوعی به شهروندان کمک کردند و در کنار دستگاه‌های دولتی بودند تشکر می‌کنم.

فرماندارکنگان با اشاره به سیل سوم فروردین ماه سال جاری بیان کرد : امیدوارم بتوانیم بحران‌ها را به خوبی مدیریت کنیم و شاهد اینگونه خسارت‌ها در سطح شهرستان نباشیم.

وی ادامه داد : با کمک مردم و نیروهای جهادی و همچنین فعالین اجتماعی، هلال‌احمر و شهرداری ها و دهیاریها ، بسیج و سپاه توانستیم این بحران را در مدت زمانی کوتاه ساماندهی کنیم.

فرماندارکنگان بیان کرد : اقدام مردم در این سیل امید ما و اعتماد ما را به آن‌ها بیشتر کرد و نشان دادند که مردم انسان دوست و جهادی اینگونه در مواقع پای کار هستند.

نماینده عالی دولت در کنگان گفت:کمک‌هایی ما به مردم میشود در قبال کمک‌های مردمی بسیار ناچیز است،اگر مردم پای کار نبودند وضعیت ما بحرانی بود و این را در بستن مغازه‌ها در مقابله با کرونا می‌توان مشاهده نمود.

فرماندارکنگان عنوان کرد : در راستای رفع مشکلات سیل زدگان شورا و شهرداری پای کار آمدند و در حال بازسازی منازل آبگرفته هستند.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر و شورای شهر موظف به بازدید و بررسی و تعیین نیازمندی های  مردم آسیب دیده شدند گفت:پس از تهیه فهرست نیازمندیها  از طرف هلال احمر و شورای شهر تا جایی که می‌توانیم اقلام خانگی مورد نیاز را تهیه و در اختیار این عزیزان قرار میدهیم.

وی ادامه داد : در راستای مقابله با کرونا گروه‌های جهادی و مردمی فوق العاده عمل کردند و کمک‌های بی‌نظیری کردند و در تهیه اقلامی مثل دستکش و ماسک و.. به خوبی عمل کردند‌.

پاک‌نژاد گفت : اقشار آسیب پذیر در سطح شهرستان که بر اثر کرونا آسیب دیدند باید شناسایی تا حدالامکان به آن‌ها کمک شود و مشکلات آنان را رفع کنیم.

سیدعلی پاک‌نژاد افزود : در توزیع این اقلام ضروری به گونه ای عمل شود که کرامت و آبروی هر خانواده حفظ گردد و این کمک‌ها رسانه‌ای نشود.

وی گفت:از ظرفیت سمن‌ها و مردم استفاده شود تا بتوانیم به خوبی به این افراد آسیب پذیر کمک کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن