بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57767
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 6 آذر 98 8:01 ب.ظ

فرماندارکنگان

نتایج ارائه شده بیانگر وضعیت خوبی در آموزش و پرورش نیست

ثلاث_فرماندارکنگان گفت:نتایج و آیتم‌های ارائه شده بیانگر وضعیت خوبی نیست و باید در این زمینه بررسی و آسیب شناسی شود و در راستای تحویل و پیشرفت در زمینه آموزش و پرورش و تغییر وضعیت موجود تلاش کرد.


سیدعلی‌ پاک‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش اظهار داشت: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش باید در شورای آموزش و پرورش مطرح شود و بر اساس تصمیم این شورا سیاست‌های آموزش و پرورش در شهرستان برنامه ریزی شود و آموزش و پرورش بر اساس آن عمل کند.

فرماندار کنگان افزود: آموزش و پرورش نقش مهمی در تقویت‌ بنیه علمی و فرهنگی دارد و امیدوارم این نقش رو به خوبی ایفا کرده باشد و همچنین اغلب توسعه‌ها به آموزش و پرورش بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه زیربنا و اساس توسعه آموزش و پرورش است گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهادی است که در تمام برنامه‌های فرهنگی، علمی و آموزشی کشور نقش دارد و باید به این نهاد به خوبی توجه کرد.

نماینده عالی دولت در کنگان بیان کرد: نتایج و آیتم‌های ارائه شده بیانگر وضعیت خوبی نیست و باید در این زمینه بررسی و آسیب شناسی شود و در راستای تحویل و پیشرفت در زمینه آموزش و پرورش و تغییر وضعیت موجود تلاش کرد.

پاک‌نژاد با اشاره به اهمیت خانواده در تعلیم و تربیت گفت: در زمان حال بیشتر خانواده‌ها به وضعیت فرزندان خود از جمله به پوشش آن‌ها، تحصیل و… بی توجه هستند و همچنین فضای مجازی تاثیر زیادی بر خانواده‌ها گذاشته که باعث شده بعضی از خانواده‌ها نقش خود را به خوبی ایفا نکنند‌.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان با تاکید بر اهمیت محیط بر آموزش بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی در تحصیل دانش‌آموزان و رتبه‌ آن‌ها بسیار موثر است و بیشتر دانش‌آموزان بی‌انگیزه هستند و همچنین نبود امکانات و دبیران مجرب نیز بر ارتقای رتبه‌ها و کیفیت آموزشی موثر است.

پاک‌نژاد گفت:کانون‌های آموزشی درسی در سطح شهرستان گسترش یابد و کلاس‌های تقویتی در مدارس و آموزشگاه‌های علمی آزاد تشکیل شود و به آموزشگاه‌های علمی آزاد توجه بیشتری شود؛ مدارس‌های نمونه دولتی و تیزهوشان می‌توانند مشوق و آغازگر کلاس‌های تقویتی در سطح شهرستان باشند.

پاک‌نژاد ادامه داد: گروه‌های آموزشی و کارگروه‌های آموزشی در شهرستان تقویت یابد و همچنین مجمع خیرین مدرسه‌ساز تقویت شود و خیرین را به حمایت و کمک به مدارس ترغیب کنیم.

شاکر محیسن

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز در این جلسه به اقدامات صورت گرفته توسط آموزش‌ و پرورش کنگان در دوماه اخیر پرداخت و گفت: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان، مدیران مدارسی که مزین به نام شهدا هستند از خانواد‌ه‌های دانش‌آموزان شهدا بازدید کردند و همچنین نشست با مدارس خاص و مدارس‌های متوسطه اول و دوم که لازم به توجه هستند از جمله برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش شهرستان است که در راستای تقویت سطح علمی دانش‌آموزان در این دوماه اخیر صورت گرفت.

شاکر محیسن ضمن تشکر از همکاری‌های سهرداری‌های سه گانه با آموزش و پرورش اظهار داشت: شهرداری‌های سه گانه تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارند و امیدوارم شهرداری‌ها نسبت به مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش بیشتر توجه کنند که از شهرداری‌های بنک و سیراف صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی در ادامه از همکاری نیروی انتظامی و راهور در تامین امنیت دانش‌آموزان و همچنین شبکه بهداشت و درمان شهرستان که در راستای تامین بهداشت و سلامت دانش آموزان تلاش‌های زیادی کرده‌ بودند تشکر کرد.

خبرنگار:صلاح خنافره

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن