بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7717
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 21 آبان 93 8:48 ق.ظ

جذب ۱۴۲ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کنگان

عباس تبرکی ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در استان و جنوب کشور است و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان باید اهتمام ورزیم. فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت کمیته برنامه‌ریزی در پیشرفت طرح‌ها افزود: کمیته برنامه‌ریزی نقش به‌سزایی در توسعه […]

عباس تبرکی ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در استان و جنوب کشور است و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان باید اهتمام ورزیم.

فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت کمیته برنامه‌ریزی در پیشرفت طرح‌ها افزود: کمیته برنامه‌ریزی نقش به‌سزایی در توسعه شهرستان دارد و باید نگاه کارشناسانه به توزیع اعتبارات داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های سفر مقام معظم رهبری در شهرستان پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم با یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام و سپس پروژه‌های جدید را به اتمام رسانیم.

تبرکی ضمن تمجید از عملکرد برخی دستگاه‌ها در تخصیص اعتبار لازم گفت: تسریع در جذب اعتبارات و مبادله موافقت‌نامه‌ها می‌تواند گام موثری در پیشرفت پروژه‌ها در شهرستان باشد.

فرماندار کنگان توجه به کیفیت پروژه‌ها را مهم برشمرد و افزود: استقرار ناظر مقیم در شهرستان در کیفیت پروژه‌ها تاثیر به‌سزایی دارد.

تبرکی از جذب ۱۴۲ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کنگان خبر داد و اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان و اعتبارات سفر مقام معظم رهبری ۱۰۲ میلیارد تومان جذب شده است.

وی گفت: جذب اعتبارات متمرکز از طریق مرکز کشور برای توسعه بیشتر شهرستان امری ضروری است.

نظرات

  1. کنگون says:

    ۱۴۲ میلیارد تومان گرفتن و هیچ خبری نی واقعا که

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن