بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9834
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 6 دی 93 12:14 ب.ظ

جمشیدی

پیشرفت ۶۴ درصدی ساخت مصلی کنگان/ ۴۷ میلیارد ریال هزینه شد

فرماندار کنگان گفت: ساخت مصلی کنگان ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عباس جمشیدی اظهار داشت: در سال جاری توجه ویژه ای به بخش فرهنگ شده و در همین راستا نیز تاکنون اعتبارات خوبی مصوب شده است.

وی در ادامه گفتگو با مهر ضمن تقدیر از حمایت‌های امام جمعه کنگان افزود: تعامل و همدلی خوبی در بین مدیران شهرستان وجود دارد و قطعا در راستای خدمت بی‌منت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

جمشیدی در خصوص ساخت مصلی کنگان نیز گفت: پروژه ساخت مصلی شهر کنگان در سال ۸۶ در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع آغاز شد که هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۶۴ درصدی است.

تاکنون ۴۷ میلیارد ریال برای ساخت مصلی کنگان هزینه شده است

وی با تاکید بر تسریع در این پروژه افزود: تاکنون بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال برای ساخت این مصلی از منابع مختلف اعتباری هزینه شده که امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

جمشیدی تصریح کرد: امسال نیز توجه ویژه‌ای برای اتمام این پروژه شده به طوری که از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و سفر مقام معظم رهبری ۳۸ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: ساخت مصلی نماز جمعه با معماری اسلامی در حال ساخت است که فاز اول آن در سال ۹۲ به اتمام رسیده است.

فرماندار کنگان یادآور شد: در حال حاضر پیمانکار این پروژه مشغول به کار است و اعتباری که از دفتر مقام معظم رهبری ابلاغ شده به طور کامل تخصیص پیدا کرده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

***

 

۶۷ درصد اعتبارات عمرانی کنگان تخصیص یافته است

عباس فاریابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری توجه ویژه‌ای به پروژه های عمرانی شده که نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی نشان می دهد.

وی افزود: امسال ۴۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته که تاکنون ۶۷ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

فاریابی با بیان اینکه این اعتبارات بین ۱۵۶ پروژه عمرانی توزیع خواهد شد، تصریح کرد: انشاء‌الله با تخصیص همه اعتبارات تحول خوبی در سطح شهرستان شاهد خواهیم بود.

وی به اعتبارات تبصره ۲۲ نیز اشاره و گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان از محل تبصره ۲۲ قانون ۲۵ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کنگان بیان کرد: با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی استان بوشهر می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی نسبت به تسریع در پروژه‌های عمرانی از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی یادآو شد: تلاش ما این است که پروژه‌های عمرانی را در اسرع وقت به اتمام برسانیم تا مردم بتوانند از مزایای این پروژه ها بهره مند شوند.

 

 

 

نظرات

  1. سیراف says:

    بنظر می رسد فرماندار کنونی دارای دیدی همه جانبه نگر باشد زیرا در همین مدت کوتاه از آغاز فعالیت ایشان خبرهای گوناگونی از بخش های صیادی ،راه،آموزش و پرورش،دیدار با نخبگان شهرستان و تعامل با مسئولان مختلف را شاهد هستیم. امیدواریم ادامه این روند موجب شکوفایی هر چه بیشتر کنگان گردد …

  2. به نام الله
    وجود مصلی ضرورت داشت برای شهر اما نه با این هزینه.
    بدانیم که <
    من لامعاش له لا معاد له.
    ملتی که در فقر به سر می برد و هزینه ای برای معاش آن نمی شود چطور فکر معادش می باشد.
    الله اعلم
    خدا علم ما را زیاد کن.

  3. امید روحانی says:

    اقای احمدی به کجا چنین شتابان ایا مصلا فقراوراست سخن شما چه ربطی به فقر دارد اگر ضرورت نبود که هزینه نمی کردند مثل این می ماند که بگویی چرا دولت بیمارسان میسازد وجود مصلا دراین سهر ازنان شب هم واجب تراست دست امام جمعه درد نکنه

    • جناب امید روحانی سلام.
      منظور بنده متوجه نشدید.
      من که عرض کردمصلی بسیارضرورت دارد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن