بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9891
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 9 دی 93 8:06 ق.ظ

واکنش به انتشار آمارهای عجیب

از واقعیت تا دروغ پراکنی یک خبرگزاری در مورد کنگان/مقام مسئول: این مصاحبه را تکذیب می کنم

اختصاصی ثلاث – مصاحبه درج شده در این خبرگزاری به هیچ وجه از زبان بنده نبوده است و بنده رسما این مصاحبه را تکذیب می کنم.

خبر زیر را بخوانید:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری ۲۰ ویژه‌برنامه سالروز ۹ دی در کنگان خبر داد
فارس نیوز -عسلویه : حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه شنبه در نشست هماهنگی سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی یادآور روز شکوهمند و تاثیرگذار حرکت مردم ایران به سمت آزادی‌خواهی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) است.
وی از برگزاری ۲۰ ویژه‌برنامه سالروز ۹ دی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: هماهنگی با روحانیون و بصیرت‌افزایی حماسه ۹ دی، اجرای برنامه توسط کانون‌های فرهنگی، شرکت در نماز جمعه و اعلام حمایت از حماسه ۹ دی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، نصب بنر و اطلاع‌رسانی این موضوع، شرکت در جلسات ۹ دی از عمده برنامه‌های این اداره پیرامون حماسه نهم دی است.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931007000010

***
به گزارش ثلاث، انتشار برخی آمارها در رسانه ها باعث می شود مردم نسبت به صحت و سقم آن حساس شوند و موضوع را پیگیری کنند. پس از انتشار این خبر( خبر بالا) در خبرگزاری مذکور، تنی چند از مسئولین و مردم شهرستان کنگان در خصوص عدم صحت این خبر با سایت خبری ثلاث تماس گرفته و خواستار پیگیری موضوع و انعکاس نتیجه آن جهت تنویر افکار عمومی در سایت ثلاث شدند.
نکته دیگر در خصوص انتشار آمارهای پی در پی از برخی ادارات شهرستان در رسانه های مجازی است که طبیعتا و به مرور باعث می شود مردم با تردید به اماکن و نهادهای دینی و مذهبی نگاه کنند که به مروز زمان ممکن است باعث سلب اعتماد نیز شود. به همین خاطر است که بعضا و از گوشه و کنار برخی نهادها را به بنگاه انتشار آمار متهم می کنند.
به هر حال در صورت وجود همچین فعالیت هایی با چنین آمارهای روزانه ای، باید اثار آن در سطح شهر و شهرستان کنگان مشاهده شود تا حداقل خودمان را دیگر فریب ندهیم.
مسئولین و رسانه ها و نهادها باید بدانند که شهرستان کنگان حیاط خلوت استان بوشهر نیست که هر کاری خواستند انجام دهند و هر کاری انجام شود بدون پیگیری از کنارش بگذریم.

با توجه به محتوای خبر درج شده در خبرگزاری فارس و اعتراض برخی مسئولین شهرستانی به این موضوع و گلایه شدید از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان، جهت روشن شدن موضوع با رئیس اداره مذکور تماس گرفتیم که در ادامه می خوانید.

رحیم اهرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: بنده به هیچ عنوان مصاحبه ای را با خبرگزاری فارس-عسلویه- در خصوص موضوع مطرح و درج شده در این خبرگزاری انجام نداده ام.
وی اظهار داشت: قبلا در خصوص درج مصاحبه های مکرر از زبان بنده بدون اطلاع و هماهنگی در این خبرگزاری، کتبا و شفاها از این خبرگزاری شکایت نموده ایم و حتی موضوع را به خود مسئول این خبرگزاری گوشزد کرده ام، ولی ظاهرا هیچ تاثیری نداشته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان تصریح کرد: خبرگزاری فارس-عسلویه- برای درج اخبار اداره تبلیغات اسلامی، معمولا هیچ هماهنگی با ما انجام نمی دهد و اخبار را بدون اطلاع این اداره درج می کند و لذا مورد آخر مصاحبه درج شده در این خبرگزاری به هیچ وجه از زبان بنده نبوده است و بنده رسما این مصاحبه را تکذیب می کنم.

نظرات

  1. شکر says:

    با سلام دلیل این اتفاق ها چی میتونه باشه؟چرا با کنگان این طوری رفتار میشه؟

  2. حقگو says:

    احسنت ودرود برآقای اهرمی، که خیلی شفاف وروشن تکذیب کردند به نظر بنده باید از این خبرگزاری خواسته شود بدون هماهنگی ومصاحبه مطلبی را از طرف خودش در روزنامه درج نکنه که هم حیثیت افراد زیر سؤال نرود وهم عنوان نشر اکاذیب صدق نکنه

    • احمد says:

      اگر تو آرشیو نگاه کنید یک بار قبل اهرمی این طور گافی را داده بود.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن