بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6059
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 22 مهر 93 5:04 ب.ظ

آیت الله حسینی بوشهری:

برگزاری جشن غدیر برای زنده کردن منش امیرالمومنین است

ثلاث: مدیرحوزه های علیمه کشور گفت: سبقت گرفتن از امام و رهبری سبب گمراهی و عقب ماندن از آن باعث هلاکت خواهد شد.

به گزارش ثلاث؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری درجمع مردم کنگان افزود: با استناد به فرمایشات مولای متقیان قرآن و عترت دو بال برای صعود و حرکت در مسیر تکامل و تعالی و قرب الهی است.

وی با اشاره به اینکه زندگانی امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی است بیان کرد: جامعه اسلامی نیازمند الگوگیری و تاسی به سیره نبوی، علوی، فاطمی و اهل بیت پیامبر (ص) است.

امام جمعه موقت قم گفت: امیرالمومنین درنزد اهل سنت و تشیع جایگاه خصی دارد و علی (ع) الگویی برای وحدت و انسجام اسلامی است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تبیین جایگاه امامت و ولایت گفت: پیامبر مکرم اسلام در عید غدیر به دستور پروردگار امیرالمومنین را به عنوان شخصیتی که دارای جامعیت لازم برای اداره جامعه اسلامی بود، معرفی کرد.

حسینی بوشهری ادامه داد: آیات تبلیغ و اکمال قرآن نشان از اهتمام پیامبر به مساله حیاتی امام و مقتدا برای جامعه اسلامی پس از خود و نیاز جامعه به رهبری الهی بود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه امام گفت: امام دارای ویژگی مرجعیت دینی و ولایت به عنوان انسان کامل است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه امامت و جانشینی امیرالمومنین درغدیر خم حقیقتی انکار ناشدنی است افزود: تبریک شخصیت های آن زمان و اظهار نظر دوست و دشمن و بزرگان ادیان دیگر در باب عظمت وصی بلافصل رسول الله (ص) نشان از جایگاه رفیع مولای متقیان و امیر مومنان دارد.

امام جمعه موقت قم با تقدیر از برگزاری باشکوه جشن عید غدیر در کشور گفت: برگزاری این مجالس حرکتی برای زنده کردن نام، راه و منش امیرالمومنین است

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. سعيد says:

    صحیحش اینه که ۵ تا ده دقیقه حرف بزنن در مورد مراسم غدیر ولی تو اون هوای شرجی دست بردار نبودند و خلاصه نهج البلاغه رو هم تفسیر کردند…

    • سعيد says:

      دیدیم که مردم ما چقدر از نبود تفریح و شادی رنج می برند که در آن هوای شرجی حضوری قابل توجه داشتند.
      متاسفانه جشن که نه بیشتر به masmalization(ماست مالی) شبیه بود.
      علی دایی هم شایعه ای بود جهت جذب مردم به مراسم شان.برادر کشتکار هم استاد لب خوانی بودند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن