بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2836
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 9 مرداد 93 3:25 ب.ظ

ایرنا

برگزاری بیش از ۳ دهه نماز جمعه در کنگان/فعالیت ۴۰ عضو در ستاد نماز جمعه

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا حجت السلام محمود محمودی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان افزود:اقامه نماز جمعه در چندصد شهر کشور موهبتی الهی و از برکات نظام دینی به رهبری امام (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است . وی یادآورشد:درعظمت و جایگاه […]

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا حجت السلام محمود محمودی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان افزود:اقامه نماز جمعه در چندصد شهر کشور موهبتی الهی و از برکات نظام دینی به رهبری امام (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است .

وی یادآورشد:درعظمت و جایگاه نهاد نماز جمعه همین بس که این نهاد محل تربیت قهرمانانی بوده که با تقدیم جان از مرزهای عقیدتی و نیز آب و خاک این کشور دفاع کردند.

امام جمعه کنگان اضافه کرد: خدمت به نهاد نماز جمعه و تلاش برای برگزاری باشکوه نماز یک توفیق و مصداقی از الطاف الهی است که باید شکرگزار و قدردان این نعمت بود.

محمودی با تقدیر از ائمه جمعه سابق ، امام جمعه موقت و فقید کنگان و نیز برخی اعضای فقید ستاد نماز جمعه گفت:درحال حاضر علاوه بر جوانان عزیز ، افرادی در ستاد نماز جمعه کنگان مشغول خدمت به نهاد مقدس نماز جمعه اند که بیش از سه دهه عمر خود را صرف خدمت به آگاهی و معنویت نموده اند.

رییس ستاد نماز جمعه کنگان نیز گفت: ۴۰ نفر بعنوان اعضای ستاد نماز جمعه و۵۰ نفر در قالب شورای مشورتی ، و زیرگروه ها با ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان همکاری می کنند.

عظیم عظیم پناه افزود: هم اینک ستاد خیرین نماز جمعه و شورای مشورتی امام جمعه فعال و تقویت شده اند.

درپایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از طرف امام جمعه و فرماندار از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه تقدیر شد.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن