بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61717
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 27 شهریور 99 9:01 ب.ظ

جلسه هماهنگی ستاد نماز جمعه کنگان برگزار شد

ثلاث-در آستانه بازگشایی مجدد نماز جمعه در کنگان ، جلسه هماهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه این شهر با حضور امام جمعه ، رییس و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه در مصلای شهدای محراب برگزار شد.


به گزارش ثلاث امام جمعه کنگان در جلسه هماهنگی ستاد نمازجمعه گفت: نماز جمعه با تشخیص ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعد از چند ماه مجدد از فردا ۲۸ شهریور اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: نماز جمعه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: همانگونه که در ایام عزای حسینی مراسم به بهترین نحو در جاهای مختلف برگزار و هیات ها و متدینین اثبات کردند که به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقید اند ، نماز جمعه نیز بر اساس تدابیر اندیشیده شده در کنگان نیز با همکاری و همراهی نمازگزاران عزیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان نیز گفت: تدابیر لازم برای برگزاری نماز جمعه در این شهر لحاظ شده است.

عظیم عظیم پناه افزود: ضد عفونی مصلی و سرویس های بهداشتی ، تهیه مهرهای سنگی ، تهیه دستگاه تب سنج با همکاری شبکه بهداشت و درمان ، تهیه ماسک و … از مهمترین اقدامات برای برگزاری نماز جمعه است.

وی بیان نمود: نمازگزاران عزیز وضو در منزل بگیرند ، مهر و سجاده شخصی حتی الامکان همراه داشته باشند و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

رییس ستاد نماز جمعه گفت: نمازگزارانی که بیماری زمینه ای داشته و یا علائم بیماری دارند بجهت حفظ سلامت خود و دیگر مومنین در نماز شرکت نکنند.

عظیم پناه در خصوص زمان برگزاری نماز نیر گفت: شروع خطبه‌ها بلافاصله بعد از اذان ظهر خواهد بود و زمان خطبه ها نیز کوتاه خواهد بود.

وی ضمن دعوت از مردم بیان کرد: نماز جمعه ۲۸ شهریورماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه معزز کنگان اقامه خواهد شد.

در این جلسه پیرامون برگزاری نماز جمعه و اجرایی نمودن شیوه نامه های بهداشتی بحث و تبادل نظر شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن