بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61673
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 24 شهریور 99 5:56 ب.ظ

کنگان نیازمند راه‌اندازی یک کلانتری جدید

ثلاث-امام جمعه کنگان گفت:با توجه به افزایش جمعیت و نیاز شهر، راه اندازی یک کلانتری دیگر در کنگان ضروری است.


حجت الاسلام محمود محمودی ظهر امروز در نشست با جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، فرماندهی و پرسنل کلانتری ۱۱ ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: ویژگی بارز ائمه اهلبیت(ع) انسان سازی بود که می‌توان با تاس به سیره معصومین، در جاهایی مانند کلانتری‌ها، مراکز قضایی، ندامتگاه‌ها و مانند آن از انسان‌های مجرم، انسان‌هایی با ایمان و با اراده، سالم و مفید ساخت.

امام جمعه کنگان تکریم ارباب رجوع را یک اصل مهم و اساسی ذکر و با تاکید بر اصل مردم داری افزود: امروز مردم پلیس را از خود می‌دانند و ارتباط و تعامل مردم پلیس می‌تواند به کارآمدی این نیرو در جامعه کمک کند.

وی گفت: یکی از نکات و شاخص‌هایی که پلیس جمهوری اسلامی را از پلیس دیگر کشورها ممتاز نموده دیانت و معنویت است.

محمودی ضمن تشکر از زحمات، تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگرانه نیروهای نظامی و انتظامی در این شهرستان از جمله کلانتری ۱۱ کنگان گفت: به برکت همین هماهنگی، اقتدار و کارآمدی اکنون شهرستان کنگان با وجود مولفه‌های ناامنی از امن ترین نقاط استان و کشور است.

وی فعالیت واحد مشاوره و مددکاری در کلانتری ۱۱ را از نقاط قوت دانست و خاطر نشان ساخت: اینکه بنا در واحد مشاوره کلانتری بر صلح و سازش مخصوصا در بین خانواده‌ها باشد بسیار ارزشمند است.

محمودی به طرح اشراف کامل و نظارت فرماندهی انتظامی کشور و استان بر کلانتری‌ها اشاره و آن را از نقاط قوت و امیدآفرین در نیروی انتظامی ذکر کرد و با شاره به موضوع رشد جمعیت شهری در کنگان گفت: با توجه به افزایش جمعیت و نیاز شهر، راه اندازی یک کلانتری دیگر در کنگان ضروری است.

در این نشست صمیمی سرهنگ کشاورز جانشین انتظامی شهرستان و سروان حقیقت منش فرماندهی کلانتری ۱۱ کنگان ضمن ارائه گزارشی به برخی خدمات و اقدامات نیروی انتظامی و کلانتری در عرصه ماموریتی و تحول گرایی و استفاده از دانش روز در زمینه‌های مختلف پرداختند.

فرمانده کلانتری ۱۱ کنگان با تشکر از همکاری مردم گفت: مردم هرگونه موارد مشکوک و یا پلیسی را با ۱۱۰ در میان بگذارند.

سروان اسدالله حقیقت منش افزود: پلیس ۱۱۰ شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم شریف این خطه است. 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن