بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54435
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 13 اردیبهشت 98 7:34 ب.ظ

مشکل کم آبی در کنگان حل شود/ کارگران برخی شرکت های منطقه، حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: کارگران برخی شرکت های منطقه، حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.

 

 

مشکل کم آبی در کنگان حل شود / غربی ها آرزوی اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ را به گور خواهند برد / معلمین عزیز ما در کلاس های درس خود سربازانی برای مبارزه با استکبار تربیت خواهند کرد / به بهانه نشاط اجتماعی کارهای خلاف دین در مدارس ترویج نشود / در برخی شرکتها ، کارگران علاوه برحقوق ، سنوات و عیدی خود را دریافت نکرده اند / مراجع قضایی با مجرمین در فضای حقیقی و مجازی برخورد قاطع نماید / نباید به بهانه نشاط اجتماعی در آستانه ماه رمضان و در مجالس عمومی ، بساط گناه پهن شود / کار گروههای جهادی شهرستان در کمک به سیل زدگان ستودنی است

 

 

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به کمبود آب در کنگان بیان کرد: گرچه آب در استان و شهرستان سهمیه بندی است اما تقاضا می شود مسئولان امر تدبیری کنند تا مردم در گرمای بهار و تابستان و خصوصا در ماه رمضان به مشقت نیفتند.

وی افزود: اداره آب زمان قطعی آب را در محلات به مردم اعلام و مشخص نماید.

امام جمعه گفت: افزایش میزان خرید آب از کارخانه آب شیرین کن کنگان ، اصلاح شبکه آب بدلیل فرسودگی لوله ها و جلوگیری از هدر رفتن آب و صرفه جویی نیز می تواند به حل مشکل کم آبی در این شهرستان کمک کند.

محمودی در بخش دیگر به سفر معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به کنگان و بازدید از اسکله کنگان اشاره و با تشکر از پیگیری های مقامات محلی اظهار داشت: امیدوارم با تحقق اسکله کنگان زمینه توسعه شهرستان بویژه در حوزه تجارت فراهم شود.

خطیب جمعه به دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره و با تبیین فرمایشات معظم له عنوان نمود: اهتمام و عمل به سخنان و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب می تواند موجب تحول در نظام آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت شود.

محمودی با اشاره به انتقاد رهبری انقلاب از سند ۲۰۳۰ ، بیان نمود: غربی ها آرزوی اجرای این سند ننگین را به گور خواهند برد و معلمین عزیز ما در کلاس های درس خود سربازانی برای مبارزه با استکبار تربیت خواهند کرد.

وی به موضوع انتقاد رهبری از برخی برنامه ها در مدارس اشاره و بیان داشت: نباید به بهانه نشاط اجتماعی کارهای خلاف دین را در مدارس ترویج داد.

امام جمعه در پایان این بحث با تجلیل از مقام شامخ معلم شهید استاد دکتر آیت الله مطهری (ره) گفت: این فیلسوف بزرگ با آثار کم نظیر خود و با سلاح قلم توانست خلاء ها را پرکند و امروز شهید مطهری بهترین الگو برای همه اساتید و معلمین است.

محمودی با تبریک روز جهانی کار و کارگر و تشریح بیانات حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با جامعه کارگران بیان داشت: لازمه ی تحقق شعار سال حمایت از کارگران و تولید کنندگان است.

وی با بیان اینکه برخی شرکت ها علاوه بر تاخیر در پرداخت حقوق ، سنوات و عیدی کارگران را هم پرداخت نکرده اند ، تاکید کرد: زیبنده نیست حقوق کارگر عقب بیفتد و باید این قضیه با جدیت بیشتری پیگیری شود و البته کارگران نیز باید با تعهد کاری ، کیفیت کار خود را بالا ببرند.

امام جمعه با تبریک حلول ماه رمضان و بیان اینکه حرمت این ماه بایستی نگه داشته شود عنوان نمود: نباید به بهانه نشاط اجتماعی در آستانه ماه رمضان و در مجالس عمومی ، بساط گناه پهن شود.

وی گفت: مردم و مسئولین مکلف به رعایت احترام ماه رمضان اند و نباید اینگونه باشد که پاس کاری شود و شانه از بار مسئولیت خالی کنند.

محمودی با اشاره به روز جهانی مطبوعات به اهمیت مطبوعات و فضای مجازی اشاره و عنوان کرد: همه باید در جهت تقویت روح امید در جامعه ، همگرایی و هم افزایی در کشور کمک کنند.

امام جمعه به اهمیت و نقش شبکه های مجازی اشاره و با بیان اینکه ریختن خون مظلوم طلبه شهید همدانی ناشی از بی اخلاقی و توطئه دشمنان در شبکه های گسترده مجازی با کمک برخی فریب خوردگان است با هشدار در خصوص اجتناب از اشاعه فحشاء و منکر در فضای مجازی و توجه به توطئه های دشمن از مراجع قضایی خواست با مجرمین در فضای حقیقی و مجازی برخورد قاطع نماید.

وی با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر با تقدیر از ابراهیم هوشمندیان مدیر پیشکسوت هلال احمر در طول دوران خدمت اظهار امیدواری کرد مدیر جدید نیز با استفاده از ظرفیت بالای جوانان بتواند در حوزه های مختلف مسئولیتی اثرگذار باشد.

خطیب جمعه در بخش پایانی با تشکر از مسئولان و همه گروههای جهادی شهرستان کنگان از جمله جوانان محله حسین آباد ، گروه جهادی شهید پرهیزکار ، گروه جهادی شهید ربیعی و هیات متوسلین حضرت زینب (سلام الله علیها) ، اصناف و بازاریان ، مدیریت ناحیه مقاومت سپاه ، بسیج و کمک های مردمی و نیز دستگاههای دولتی در خدمت رسانی به سیل زدگان و از مدیریت جهادی پیشکسوت جهاد و ایثار سرهنگ محمد صابر در مناطق خوزستان تشکر کرد./ ابوذر حسین پور کنگان

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن