بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64859
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 اردیبهشت 00 4:03 ب.ظ

اسکله ال ان جی در اختیار مردم‌ کنگان قرار گیرد/لزوم ایجاد بستر صادرات از کنگان به قطر

ثلاث-امام جمعه کنگان گفت:اسکله ال ان جی که از بزرگترین اسکله های استان و دارای آبخور ۱۲ متری و قابلیت پهلو گیری کشتی های بزرگ را دارد در اختیار مردم شهرستان کنگان قرار گیرد

به گزارش ثلاث،حجت الاسلام والمسلمین محمودی در پیام آدینه خود اظهار داشت:برگزاری باشکوه مراسم محوری احیاء لیالی قدر در جوار شهدای گمنام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شایان تقدیر است.

امام جمعه کنگان با تاکید بر استفاده به بهترین نحو از روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان افزود:قدس آرمان امت اسلامی و انسانی و کلید قیام جهانی علیه استکبار است.

وی ادامه داد:به فرموده ولی امر مسلمین جهان ، مبارزه با این رژیم سفاک (اسرائیل) ، مبارزه با طلم و مبارزه با تروریسم است و این وظیفه ای همگانی است.

محمودی گفت:وظیفه همه آحاد جامعه از جمله مسئولین نظام اسلامی اینست که یاد سید الشهدای مقاومت ، سردار دلها را زنده نگه دارند نه اینکه با جملاتی نسنجیده سخنان دشمنان نظام را به زبان بیاورند

امام جمعه کنگان به تعبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت:رهبری انتخابات را لیله القدر نظام اسلامی تعبیر کردند.

وی بیان کرد:افرادی که واقعا برنامه ای برای اداره کشور و یا شهر و روستا ندارند از صحنه کنار بروند ، تا کشور را افراد کاردان و شایسته و متعهد اداره کنند.

محمودی گفت:اسکله ال ان جی که از بزرگترین اسکله های استان و دارای آبخور ۱۲ متری و قابلیت پهلو گیری کشتی های بزرگ را دارد در اختیار مردم شهرستان کنگان قرار گیرد

امام جمعه کنگان ادامه داد:چرا اسکله ای که با پول بیت المال احداث و اکنون ساخت چنین اسکله ای به اعتبار حداقلی ۱۰۰۰ میلیاردی نیاز دارد باید بدون استفاده بماند؟

وی تاکید کرد:تا زمانی که ال ان جی فعال نشده این اسکله در اختیار اداره بندر قرار گیرد

امام جمعه کنگان به فاصله کوتاه کنگان به بندر الرویس قطر اشاره کرد و گفت: فاصله کوتاه کنگان به بندر الرویس قطر بهترین فرصت برای صادرات به قطر از مسیر کنگان است.

محودی عنوان کرد:مسئولین زمینه ای فراهم کنند تا با کمک بخش خصوصی کشتی مسافربری کنگان به قطر و بالعکس برای رونق صنعت توریسم و گردشگری راه اندازی شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن