بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64919
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 اردیبهشت 00 6:07 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

مطالبه شهدا از مردم حضور پرشور در انتخابات است

ثلاث-امام جمعه کنگان گفت:مهمترین مطالبه امام راحل، شهدا و ولی فقیه زمان حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است که موجب ذلت و خواری دشمنان می‌شود.

امام جمعه کنگان:مطالبه شهدا از مردم حضور پرشور در انتخابات است

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر افزود: مردم باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای فردی متعهد، متخصص، پایبند به اصول، ارزش‌ها و آرمان‌ها و مردمی به معنای حقیقی را انتخاب کنند.

وی با تسلیت شهادت کودکان بی گناه افغانستانی ضمن اعلام انزجار از این جنایت وحشیانیه گروهک‌های تروریستی با حمایت آمریکا و غرب و تاکید بر لزوم دخالت مجامع بین‌المللی اضافه کرد: اگر این جنایت در اروپا انجام می‌شد یک هفته در دنیا عزای عمومی اعلام می‌کردند.

محموی با اشاره به موفقیت و اقتدار مقاومت ملت فلسطین و ضربه‌های مهلک فلسطینی‌ها بر پیکر صهیونیست‌های کودک کش افزود: رژیم منحوس صهیونیستی مستاصل و رو به زوال و افول است.

امام جمعه شهرستان کنگان گفت: انتظار مردم شهرستان کنگان به عنوان میزبان ۶۰ درصد از طرح‌های توسعه‌ای میدان بزرگ پارس جنوبی توجه و اهتمام بیشتر مجموعه صنعت نفت نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال میزبانان خود است.
وی اضافه کرد: البته بیان این مساله به معنای انکار خدمت‌های برخی از شرکت‌ها نیست.

امام جمعه کنگان با اشاره به رزمایش مواسات و کمک‌های  مومنانه و تقدیر از شورای راهبردی پتروشیمی‌ها گفت: تلاش شورای راهبردی در مواسات و کمک‌های مومنانه، کمک به تجهیز بیمارستان، کمک‌های آموزشی از جمله تهیه تبلت‌های دانش‌آموزی و مانند آن قابل تحسین است و  امید می‌رود این خدمات ادامه دار و دامنه و گستره آن در این شهرستان مهم صنعتی بیشتر باشد.

وی از همت موسسه‌های خیریه، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و بسیجی در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در ماه رمضان تقدیر و بر ضرورت توسعه خدمات به اقشار نیازمند و محروم جامعه در شرایط دشوار اقتصادی تاکید کرد.

محمودی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب و برق گفت: مردم شهر بنک در روزهای گذشته از وضعیت کم آبی بسیار گلایه مند بودند و مسئولان باید برای برطرف کردن این مساله مهم چاره اندیشی کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن