بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63802
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 1 اسفند 99 5:58 ب.ظ

جذب نیروی بومی اولویت مسئولین بزرگترین هتل استان بوشهر در کنگان باشد / مالک، نام هتل را به “هتل کنگان” تغییر دهد

ثلاث-امام جمعه شهرکنگان با اشاره مطالبه مهم مردم در خصوص تغییر نام هتل پنج ستاره کنگان گفت:در جذب نیرو برای این هتل، استفاده از نیروهای بومی اولویت و مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ثلاث،حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به برگزاری مراسم هفته فرهنگی کنگان در هتل پنج ستاره این شهر و بیان اینکه در جذب نیرو استفاده از نیروهای بومی اولویت و مد نظر قرار گیرد ، افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم اینست مالک هتل نام این هتل بزرگ گردشگری را به نام هتل کنگان تغییردهد.

وی در خصوص هفته فرهنگی کنگان اظهار داشت: دبیرخانه هفته فرهنگی کنگان در طول سال کاری کند ظرفیت‌های آن را به مردم ایران و دنیا معرفی کند.

امام جمعه با تشکر از شروع هفته با سالروز شهادت شهید انقلاب شهرستان شهید سیدحسن هاشمی، عنوان کرد: توصیه ام به دبیرخانه اینست مفاخر کنگان از جمله علمای بزرگ شهر را به نسل معاصر و جوانان معرفی تا نسل جوان به پیشینه درخشان این شهر افتخار کند.

محمودی ضمن تاکید بر تبیین سوابق دینی و فرهنگی و انقلابی این شهر برای نسل های بعدی گفت: تقدیم ۷۷ شهید، همچنین ۲۲ آزاده آزاده سرافراز، دهها جانباز، ایثارگر و رزمنده و وجود علمایی چون مرحوم حاج شیخ عباس عاشوری که حاج شیخ مرتضی میرزایی و حاج شیخ حسن بحرانی از افتخارات شهرستان کنگان است.

امام جمعه کنگان با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در ۲۹ بهمن به فرمایشات ایشان در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ اشاره و اظهار داشت: به فرموده معظم له ، انتخابات پرشور طمع دشمن را کم و امنیت را زیاد خواهد کرد.

محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شیخ فضل الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس با اشاره به نقش روحانیت در طول تاریخ گفت: در عظمت روحانیت همین بس که پای هیچ مذاکره و قرارداد استعماری امضاء یک روحانی وجود ندارد.

وی با تبریک میلاد امام جواد علیه السلام گفت: امام جواد با برکت ترین مولود و تجسم علم سرشار و مظهر جود الهی است.

امام جمعه با تبریک میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام و آغاز ایام البیض و سنت حسنه اعتکاف و بیان فضایل اعتکاف در آیینه روایات، به پاسخ رهبری و توصیه معظم له برای معتکفین در شرایط دشوار کرونایی بیان کرد: ایشان فرمودند کسانی که از اعتکاف محروم شدند بهتر است در هر یک از سه روز نماز حضرت جعفر طیار را بخوانند.

محمودی در بخش دیگر به پرونده هسته‌ای ایران و تصمیمات دولت، مجلس و دیگر دستگاه‌ها در این خصوص اشاره و تاکید کرد: تمام مسئولان در همه سطوح موظفند طبق نقشه راه ترسیمی از سوی رهبر معظم انقلاب عمل کنند.

وی به تلاش بایدن برای آتش بس و صلح بین عربستان و یمن اشاره و با بیان اینکه این تلاش‌ها در جهت خروج عربستان از باتلاقی یمن است بیان کرد: شکست آل سعود و رسوایی آن در یمن، مقدمه‌ای برای خروج امریکا از منطقه و شتاب گرفتن نابودی اسرائیل است.

خطیب جمعه در پایان به تلاش‌های سرویس های اطلاعاتی آمریکا، غرب و برخی کشورهای مرتجع عرب برای ایجاد ناامنی مجدد در سوریه با کمک به ته مانده های داعش اشاره و گفت: مقاومت زنده است و سربازان شهید حاج قاسم سلیمانی منتظرند تا با کوچکترین اشاره ای، سوریه را به جهنمی برای تروریست ها و حامیانشان تبدیل کنند.

خبرنگارکابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن