بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63580
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 بهمن 99 3:06 ب.ظ

وزارت آموزش و پرورش به مشکل معلمین حق التدریس شهرستان کنگان رسیدگی کند

ثلاث-امام جمعه کنگان گفت: وزارت آموزش و پرورش به مشکل معلمین حق التدریس شهرستان کنگان رسیدگی و طبق قاعده عدل و انصاف عمل کند


حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزران این شهر با اشاره به گلایه مندی جمعی از معلمین حق التدریس شهرستان کنگان نسبت به تبدیل وضعیت‌شان اظهارداشت: از همین تریبون از وزارت آموزش و پرورش و مسئولین این دستگاه در استان تقاضا دارم با ورود جدی به این قضیه نگرانی معلمین حق التدریسی در این خطه را حل و سامان بخشند.

امام جمعه شهرکنگان با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان افزود: با همت و پیگیری مسئولان ، دغدغه معلمین عزیز و خانواده‌های آنان برطرف و از تضییع حقوق آنان جلوگیری شود.

خطیب جمعه در بخش دیگر با تبیین فضایل و مناقب بانوی آب و آینه حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های زندگی آن انوار الهی این بود که زندگی شان نه بر مبنای مرد سالاری و نه زن سالاری بلکه بر پایه عشق و محبت بود گفت: سیره و سبک زندگی امیرالمومنین و حضرت زهرا (سلام الله علیها) بهترین الگوی و سبک زندگی اسلامی است.

وی با تبریک پیشاپیش طلوع چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تاکید بر تبیین خدمات نظام کارآمد دینی اظهار داشت: بازخوانی حقایق انقلاب اسلامی و بیان ظلم‌های بی‌شمار رژیم ستمشاهی ضروری است.

امام جمعه با انتقاد از کسانی که تلاش می‌کنند رژیم ستمشاهی را بزک و از روی غرض و مرض نظام دینی را تضعیف کنند عنوان کرد: امروز وظیفه همگان از جمله اهل قلم ، اهل هنر و همه جبهه انقلاب اینست که حقایق را بازگو کنند.

محمودی با اشاره به عمله ، نوکر بودن و وابستگی شاه و رژیم شاهنشاهی به آمریکا و تحقیر مردم و مسئولان رژیم سابق توسط استعمار از جمله قانون ظالمانه و لایحه سخیف کاپیتولاسیون گفت: به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران موجب هویت و عزت بخشیدن به مردمی شد که سالیان متمادی زیر یوغ استکبار بودند.

وی با بیان اینکه منکر برخی مشکلات و کاستی‌ها از جمله تورم ، بیکاری و سوء مدیریت‌ها در کشور نیستیم ، عنوان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی همین انتخابات و تعیین سرنوشت ملت توسط خود آن‌هاست.

خطیب جمعه گفت: امروز بزرگ‌ترین افتخار جمهوری اسلامی و نظام دینی اینست که در راس آن یک فقیه اسلام شناس ، مرجع تقلید و نائب عام امام زمان (عج) وجود دارد که این مهم موجب تمایز حکومت در ایران اسلامی با تمام حکومت‌ها در سراسر دنیا شده است.

محمودی در ادامه به بررسی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق و با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند مجلس انقلابی گام‌های بلندی در راستای حل مشکلات اقتصادی بردارد ، افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی نتوانست گرانی را کنترل و یارانه ۴۵ هزار تومانی قطعا کافی نیست و انتظار می‌رود در بودجه سال آینده توجه جدی به قشر آسیب پذیر جامعه شود.

وی اظهار امیدواری کرد: مجلس شورای اسلامی با نگاه تعاملی و بدون پرداختن به حواشی فرصت سوز ، طرح‌ها و لوایح همسو با پیشرفت و عدالت را تصویب و دولت هم در مقابل قانون گذاران تسلیم و تمکین کند.

امام جمعه به جشن‌های خونین داعش در استقبال از پدرخوانده خود یعنی بایدن و چراغ سبز دولت جدید آمریکا به ته مانده‌های گروهک تروریستی – تکفیری داعش اشاره و گفت: طومار گروهک تروریستی – کودک کش و تکفیری داعش بدست با کفایت رزمندگان اسلام و مدافعان حرم به فرماندهی سپهبد قهرمان و شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در هم پیچیده شد و بقایا و ته مانده‌های این گروهک و حامیان غربی – عبری و عربی شان بدانند ، اگر بخواهند غلطی کنند ، سپاه مقتدر قدس و فرماندهی سپاه قدس با قدرت و قوت آن‌ها را در هم خواهند کوبید.

خبرنگار:ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن