بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53721
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 فروردین 98 3:58 ب.ظ

امام جمعه عسلویه:

بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور بر اثر سوء مدیریت و سهل انگاری مدیریت اقتصادی است

ثلاث – امام جمعه عسلویه گفت: رهبر انقلاب مهمترین مشکل کشور را مشکلات اقتصادی و معیشتی دانستند که بخش زیادی از آن بر اثر سوء مدیریت و سهل انگاری مدیریت اقتصادی است.

به گزارش ثلاث – حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر عسلویه امام جمعه شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب مهمترین مشکل کشور را مشکلات اقتصادی و معیشتی دانستند که بخش زیادی از آن بر اثر سوء مدیریت و سهل انگاری مدیریت اقتصادی است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب با عنوان رونق تولید گفت: شعار سال گذشته چندان عملیاتی نشده است اگر عملیاتی شده وضع اقتصادی ما این نبود.

وی به گفته رهبر انقلاب اشاره کرد که «یکی از احمق های آمریکایی گفته بود اگر از برجام خارج شویم مردم ایران از خرید نان عاجز می شوند و درخیابان ها شورش راه می اندازند» گفت: این حرف‌ها یا از روی حماقت است یا خباثت و جنگ روانی یا هر دو؛ اینها مردم ایران را نشناخته اند امام فرمود این ملت بی نظیر است این ملت برای دین انقلاب کردند و دین و انقلاب را دوست دارند و مقتدای این ملت امام حسین(ع) و عاشوراست مگر این تحریم مربوط دیروز و امروز است؟ چهل سال است فشار و تحریم است تا این ملت متحد وانقلابی باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند کند.

امام جمعه عسلویه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت و افزود: در این روز مردم به پیشنهاد امام راحل با شرکت در رفراندم به جمهوری اسلامی رای آری دادند؛ امروز هم مردم جمهوری اسلامی راقبول دارند ممکن است از مسؤولی ناراحت باشند از کم کاری، بی تدبیری و خودخواهی مسؤولی ناراحت باشند ولی نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند واگر الان هم رفراندم بگذارند این مردم همان رای می دهند.

هاشمی نژاد به حادثه سیل در کشور اشاره کرد و افزود: این سیل هم رحمت بود هم تلنگری بود که در چند ساعت و چند دقیقه حادثه ای پیش آمد باید بیدار و هوشیار باشیم و به سیل زدگان هر نوع کمکی که می توانیمکمک کنیم.

وی از تلاش و کمک همه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش  ونیروهای انتظامی به سیل زدگان تشکر کرد و گفت: سپاه سنگ تمام گذاشت هرجا نیاز است سپاه حضور دارد و سرداران برای نجات مردم تا زانو درآب و گل ولای رفتند اما متاسفانه برخی در فضای مجازی علیه مسؤولین تبلیغ می کنند این کار درستی نیست با کسی که غفلت کرده باید برخورد شود.

هاشمی نژاد گفت: از زمانیکه که رهبری دستور دادند همه حاضر شدند از تک تک عزیزان تشکر می کنم این حادثه ها باعث وحدت می شود و از سراسر کشور کمک کردند.

هاشمی نژاد درگذشت حجت الاسلام شیخ عبدالله حاجیانی را تسلیت گفت و افزود: ایشان در دو دوره مجلس منشا برکاتی بودند از نهادهایی که برای همدردی با خانواده آقای حاجیانی و سیل زدگان برنامه های جشن خودرا به تاخیر انداختند تشکر می کنیم و برخی هم تاخیر نکردند که مایه تاسف است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن