بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29081
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 تیر 95 4:11 ب.ظ

واگذاری ۲۲ هزار انشعاب گاز به بوشهری‌ها تا پایان سال

۲۲ هزار انشعاب گاز تا پایان سال در مناطق مختلف استان بوشهر نصب می‌شود.

به گزارش ثلاث به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تا کنون حدود ۱۴۰ هزار انشعاب گاز در استان بوشهر واگذار شده که بیش از ۷۰ درصد آن در شهرها و حدود ۳۰ درصد در روستاها بوده است.

 غلامعباس حسینی با اشاره به برنامه ریزی برای نصب ۲۲هزار انشعاب تا پایان سال، افزود: اکنون بیش از ۹۳ درصد جمعیت شهری و ۷۱ درصد از جمعیت روستایی استان از گاز بهره‌مند هستند.
وی گفت از ۳۷ شهر استان بوشهر، چهار شهر هنوز شبکه گاز رسانی ندارند که این طرح در سه شهر بوشکان، تنگ ارم و کلمه از توابع شهرستان دشتستان در حال اجراست و این طرح تنها در خارگ به اجرا در نیامده.
حسینی خاطر نشان کرد: علاوه بر اجرای ۸۴ کیلومتر شبکه انتقال در این سه شهر امسال در شهر بوشکان و روستاهای اطراف آن هم ۴۰ کیلومتر شبکه داخلی اجرا می‌شود.

 وی اعتبار این طرح‌ها را ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: گازرسانی به بوشکان بهمن و گازرسانی به تنگ‌ارم و کلمه تا نیمه نخست سال آینده تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین گفت: تا کنون ۲۰۳ روستا صاحب شبکه گاز شده‌اند و امسال هم برنامه داریم گازرسانی به ۲۰۸ روستا را آغاز کنیم.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن