بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65106
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 9 خرداد 00 11:13 ب.ظ

توزیع بیش از ۳ هزار تن کالای اساسی در بوشهر

ثلاث-معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۸۰۰ تن برنج و شکر و غیره طرح تنظیم بازار در استان بوشهر توزیع شده است.

به گزارش ثلاث،ابوالقاسم محمدزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اقدامات تنظیم بازار در استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ‌بر ۳۸۰۰ تن کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار شامل برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب در استان توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر توضیح داد: بر همین اساس میزان ۱۷۰۰ تن برنج با قیمت هر کیلو ۱۸۵۰۰ تومان، شکر بالغ‌بر ۲۰۰۰ تن با قیمت هر کیلو ۸۷۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد ۵۲ تن با قیمت هر کیلو ۸۰ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب به دست مصرف‌کننده از طریق جایگاه‌های منتخب توزیع شده است.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط موجود بیماری کرونا و الزام رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توزیع کالاهای اساسی بیشتر از طریق فروشگاه‌های منتخب، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و بخشی نیز از طریق مراکز خیریه توزیع می‌شود تا به‌سلامت مردم آسیب وارد نشود.

محمدزاده تصریح کرد: جلسات کارگروه تنظیم بازار استان به‌صورت مستمر در حال برگزاری و پیگیری موضوعات مرتبط با جذب و توزیع کالای اساسی بر اساس برنامه‌های ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور می‌باشد تا بتوان بخشی از نیاز مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را مرتفع نماید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن