بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65118
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 خرداد 00 7:30 ب.ظ

بنیاد حامی خیرین دانشگاه فرهنگیان در بوشهر ایجاد می‌شود

ثلاث-رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور از تاسیس شعبه این بنیاد در استان بوشهر خبر داد.

بنیاد حامی خیرین دانشگاه فرهنگیان در بوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش ثلاث، علی‌قلی حسنی اعظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۴ شعبه استانی بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر تاسیس می‌شود.

رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان که مرکز آن در تهران می‌باشد دارای هفت نفر هیات مدیره و ۱۵ نفر هیات امنا و ۴۰ نفر موسسین صاحب نام دانشگاه فرهنگیان هستند.

حسنی اعظمی بیان داشت: همه‌ هفت نفر که در واقع کارهای صنفی انجام می‌دهیم و یا پزشک هستند یا کارهای تولیدی و بازرگانی انجام می‌دهند، علاقمند پیشرفت و ترقی نسل جوان کشور و آینده سازان آن هستیم.

رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: اعضای هیات مدیره این بنیاد با این تفکر که فرزندان هر خانواده سرمایه جامعه‌ای است که می‌خواهند در مدارس درس بخوانند و ما می‌خواهیم این سرمایه‌های کشورمان را به کسی بسپاریم که واقعا یک معلم و استاد شایسته باشد و بتواند آن‌ها را به عنوان نسل آینده خوب تربیت و تعلیم داده و تحویل جامعه دهد.

حسنی اعظمی تصریح کرد: ما هر چه در اینجا هزینه کنیم حتما بهره برداری آن را کل جامعه خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: استان بوشهر بیست و چهارمین استانی است که بنیاد حامی خیرین دانشگاه فرهنگیان در آن تاسیس می‌شود و با امید به خداوند متعال و همت خیرین نیک‌اندیش بتوانیم خوابگاه و تجهیزات در خور مقام دانشجو معلمان در اختیار این دانشگاه قرار دهیم تا فردا که معلم شد با نیت و عقبه نیکی که در دانشگاه دیده است بتواند به جامعه و فرزندان کشورمان خدمت کند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن