بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29536
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 14 تیر 95 6:44 ب.ظ

در نبودِ مدیریت اصولی و کارآمد؛

وقتی بوشهر را شخم می زنند+تصاویر

مدتی است شهروندان بوشهری برای تردد در مرکز این شهر دچار مشکل شده و با انسداد اکثر مسیرهای منتهی به میدان انقلاب از سمت ساحل مواجه هستند.

به گزارش” ثلاث “به نقل از بوشهرنیوز ظاهرا شرکت گاز با انسداد مسیر در حال لوله گذاری بوده و با مسدود کردن خیابان اصلی در حال انجام این پروژه است.

متاسفانه پروژه ای که می بایست با همکاری بین بخشی و مدیریت صحیح در کوتاه ترین زمان به پایان برسد اما در سایه ناتوانی مسئولین و نبودِ مدیریت کارآمد مدت زمان آن طولانی شده و دردسرهای متعددی برای مردم ایجاد شده است.

در حال حاضر نه تنها خیابان اصلی از سمت ساحل بوشهر به طرف میدان انقلاب مسدود شده است بلکه اکثر کوچه های منتهی به این خیابان نیز با ریختن شن و نخاله بسته شد و مردم برای تردد مشکل دارند.

در حالی که در اکثر شهرهای جهان بزرگ ترین پروژه ها را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند اما مشخص نیست چرا در بوشهر کوچکترین و ساده ترین پروژه ها برای بهره برداری به بیشترین زمان نیاز دارند!

متاسفانه در حالی که فرمانداری بوشهر به عنوان نهاد بالادستی می بایست هم به شرکت گاز و هم پیمانکار مربوطه فشار وارد کرده تا مردم از مشکلات کنونی رهایی یابند اما سکوت فرمانداری در روزهای اخیر باعث تعجب و شگفتی شده است.

مشخص نیست چه کسی پاسخگوی اتلاف وقت، هزینه سوخت و ده ها مشکل دیگری که امروزه بر اثر برخی بی تدبیری ها در حوزه مدیریتی استان بر مردم تحمیل می شود، خواهد بود؟

دسترسی به مرکز شهر بوشهر که به دلیل باریکی خیابان های منتهی به آن از ابتدا نیز دارای مشکلاتی بود، این روزها به علت انسداد خیابان انقلاب مشکل تر شده و در این بین فقط مردم و شهروندان بوشهری هزینه های مادی و معنوی آن را پرداخت می کنند.

بهتر بود مسئولین پیش از انسداد این خیابان برنامه ریزی بهتر و اصولی تری برای مشکلات پیش رو اندیشیده تا شیرینی برخی پروژه های خدماتی به کام مردم اینچنین تلخ نشده و شهروندان بوشهری از بعضی طرح ها خاطرات بدی نداشه باشند. 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن