بروز شده در : جمعه 21 اردیبهشت 1403 ساعت 11:21 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43562
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 شهریور 96 3:12 ب.ظ

رییس جدید اداره بندر و دریانوردی کنگان معرفی شد

در این نشست که صبح امروز در محل فرمانداری کنگان تشکیل شد فرماندار کنگان با بیان اینکه در بندر کنگان ظرفیتهای استثنایی برای سرمایه گذاری وجود دارد گفت: کنگان با داشتن ظرفیت های مختلف در حوزه های تجارت ، بازرگانی و صنعت جزء شهرهای مهم استان می باشد. عبدالنبی یوسفی گفت: خدمت بی منت ، […]

در این نشست که صبح امروز در محل فرمانداری کنگان تشکیل شد فرماندار کنگان با بیان اینکه در بندر کنگان ظرفیتهای استثنایی برای سرمایه گذاری وجود دارد گفت: کنگان با داشتن ظرفیت های مختلف در حوزه های تجارت ، بازرگانی و صنعت جزء شهرهای مهم استان می باشد.
عبدالنبی یوسفی گفت: خدمت بی منت ، مشارکت ، تلاش مضاعف ، همدلی و اقتدار از خصوصیات ارزنده یک مدیر است و امیدوارم رییس جدید اداره بندر و دریانوردی کنگان بتواند مطالبات بحق مردم را دنبال کند.
مهندس یوسفی با تقدیر از زحمات یاراحمدی که در طول مدت کوتاهی سرپرستی این نهاد را بعهده داشت، گفت: حضور آقای بهادری نیز منشاء برکاتی برای مردم کنگان  باشد .

فرماندار کنگان بمنظور رونق کسب و کار خواهان انتقال بخشی از ماموریت های گمرکی و بندری به اسکله ال ان جی شد.
معاون مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در این آئین گفت: آقای بهادری مدیری با انگیزه، پرتلاش و از تعامل بسیار بالایی برخوردار است.
وی ابراز امیدواری کرد : امیدواریم ایشان بتواند در این مسئولیت برای شهرستان کنگان گام های موثری بردارد . و از سرپرست سابق اداره بندر و دریانوردی کنگان نیز که در مدت کوتاهی این مسئولیت را بعهده داشت تقدیر نمود.

* شایان ذکر است، پیش تر داود بهادری عهده دار رییاست ادار بندر و دریانوردی شهرستان دیر بوده و ۲۱ سال سابقه کاری در کارنامه خود دارد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. کنگونی says:

    یعنی تو کنگان کسی برای این کار نبود حتما باید غیر بومی باشه ای خدا مردیم ازاین همه تبعیض ونادیده گرفتن کنگونیا

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن