بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48427
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 9 تیر 97 0:23 ق.ظ

رئیس هیات فوتبال استان در گفتگو با ثلاث /

برگزاری اولین فستیوال فوتبال دختران زیر ۱۶ سال منطقه سه کشور در کنگان / فوتبال کنگان مستحق این جایگاه نیست

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: به جز سیراف که نماینده شهرستان در جام حذفی کشور است ؛ انتظار می رفت بعد از ناکامی ایرانجوان کنگان در فوتبال پایه در سطح کشور، با همت مسئولین شهرستان اجازه کمرنگ شدن این ورزش پرطرفدار داده نمی شد.

اولین فستیوال کشوری استعدادیابی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال در کنگان برگزار شد

 

 

به گزارش ثلاث ، میزبانی استعدادیابی منطقه سه کشور باحضور سه تیم از استان بوشهر و دو تیم از یاسوج و شیراز به میزبانی کنگان اغاز شد.

 

این فستیوال با حضور خانم مهینی سر استعداد یاب کشور و مربی تیم ملی زیر شانزده سال کشور به مدت دو روز( جمعه و شنبه ۸ و ۹ تیرماه ۹۷ ) به میزبانی هیات فوتبال شهرستان کنگان انجام میشود.

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر نیز مهمان ویژه این فستیوال می باشد.

 

—-

رئیس هیئات فوتبال استان بوشهر در گفتگو با ثلاث ابراز داشت : خوشبختانه همدلی و وفاق خاصی در مجموعه ورزش وجود دارد.

محمد نجفی گفت: به جز سیراف که نماینده شهرستان در جام حذفی کشور است ؛ انتظار می رفت بعد از ناکامی ایرانجوان کنگان در فوتبال پایه در سطح کشور، با همت مسئولین شهرستان اجازه کمرنگ شدن این ورزش پرطرفدار داده نمی شد.

وی افزود: قطعا حضور فرمانداری ورزش دوست و مجموعه پرتلاش شورا و شهرداری بندر کنگان نوید بخش اتفاقات خوب در بحث ورزش خواهد بود.

وی گفت: سهمیه تیم فوتبال ساحلی لیگ برتر استان به شهرستان کنگان اختصاص خواهیم داد در صورتی که مدیریت عمران شهری (شورا و شهرداری) نسبت به ایجاد مجموعه ورزشی ساحلی مبادرت ورزد.

نجفی افزود: با شرایط حاکم بر استان بوشهر و نگاه مثبت فدراسیون فوتبال به استان ، فستیوال زیر ۱۶ سال دختران منطقه ۳ کشور با حضور تیم هایی از استان فارس، کهکیلویه بویر احمد ، منتخب استان بوشهر و تیم دختران زیر ۱۶ سال شهرستان کنگان زیر نظر داوران و استعدادیاب ها با شور و شوق خاصی برگزار شد.

وی گفت: اگر شرایط رقابتی در شهرستان کنگان ایجاد شود فوتبال کنگان پیشرفت محسوسی خواهد داشت .

وی گفت: مجموعه شورا و شهرداری و فرمانداری شهرستان کنگان به دنبال اخذ سهمیه لیگ دسته ۲ فوتبال کشور برای کنگان هستند و اگر این اتفاق رخ دهد؛ قطعا باعث شکوفایی ورزش فوتبال شهرستان خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: افزایش دانش مربیان، افزایش دانش فوتبالی ها و حمایت همه جانبه از ورزش فوتبال با همدلی و مهربانی می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

 

رئیس هیات فوتبال شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث گفت: امروز میزبان فستیوال دختران زیر ۱۶ سال منطقه ۳ کشور بودیم و خوشبختانه بسیار با نشاط و پرشور برگزار شد.

علی محمد داد افزود : توسعه فوتبال ساحلی با توجه به وجود ظرفیت خوب ساحل در بندر کنگان نیازمند حضور باشگاه هایی در این حوزه است و امیدواریم با حضور علاقه مندان و ورود باشگاه ها به این رشته در آینده ای نچندان دور شاهد تیم های مقتدر از شهرستان کنگان در لیگ های مختلف باشیم.

 

 

 

.

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن