بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66970
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 9 بهمن 00 3:00 ب.ظ

طارمی، »سوباسای« فوتبال ایران

ثلاث- طارمی همانند دوره قبلی جام جهانی و در دوره مربیگری کارلوس کی‌روش که در استادیوم آزادی و برابر ازبکستان گل صعود تیم ملی به روسیه ۲۰۱۸ را به نام خود کرد، این‌بار هم  با گل سرنوشت سازش به عراق، موجب صعود زودهنگام تیم ایران به جام جهانی قطر شد.

 

ثلاث جنوب: طارمی همانند دوره قبلی جام جهانی و در دوره مربیگری کارلوس کی‌روش که در استادیوم آزادی و برابر ازبکستان گل صعود تیم ملی به روسیه ۲۰۱۸ را به نام خود کرد، این‌بار هم  با گل سرنوشت سازش به عراق، موجب صعود زودهنگام تیم ایران به جام جهانی قطر شد.

مهدی طارمی گنجی بی بدیل که توانسته نام ورزش کشور را در جهان اعتلا بخشد. می توانیم از بازی های و افتخار آفرینی های او تا مدتها لذت ببریم. آری او اهل استان بوشهر است. مهاجمی شش دانگ با استایلی فوق العاده که هم روی زمین خوب کار می کند، هم روی هوا؛ هم خوب شوت میزند و هم خوب دریبل؛ حفظ توپ او عالی است؛ پاس های کلیدی و گل ساز می دهد، استاد و اعجوبه گرفتن پنالتی از حریفان است؛ قیچی برگردان میزند، آن هم به تیمی مثل چلسی؛ گل او نامزد زیباترین گل سال جهان می شود و تا رده سوم جایزه گل پوشکاش نیز پیش می رود؛ خلاصه اینکه فعلا او نقش »سوباسا« یا همان »کاپتن ماجد« را ایفا می کند و مردم بی صبرانه منتظر هنرنمایی های او در بازی های بعدی و ان شاءالله جام جهانی قطر هستند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن