بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65804
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 25 شهریور 00 5:47 ب.ظ

گفتگوی ثلاث با بازیکن کنگانی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس تهران :

وضعیتم در تیم جوانان پرسپولیس تهران خوب است/ دوست دارم لباس بزرگسالان پرسپولیس را بر تن کنم

ثلاث- بازیکن کنگانی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس تهران به ثلاث گفت: وضعیتم در تیم جوانان پرسپولیس تهران خوب است؛ امیدوارم روزی لباس بزرگسالان پرسپولیس را بر تن کنم.

 

ابراهیم پرهیزگار بازیکن کنگانی تیم جوانان پرسپولیس تهران در خصوص اخرین وضعیت خود و تمرینات پیش از فصل به خبرنگار هفته نامه استانی ثلاث جنوب گفت: با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مخاطبین هفته نامه استانی ثلاث جنوب و همچنین فوتبال دوستان عزیز به ویژه هم استانی های گرامی و عزیزنم در شهرستان کنگان . شرایط  خیلی خوب است و راضی هستم. پرسپولیس را از کودکی دوست داشتم و لذا اکنون که لباس ارزشمند این تیم را بر تن کرده ام، مانند یک سرباز برای آن و باشگاه می جنگم.

هم اکنون در حال بدنسازی هستیم. همه سر حال هستیم و بدن هایمان به فرم خوب خود رسیده است. منتظریم بازی ها شروع شود تا بتوانیم با نتایج خوب، دل هواداران میلیون خود را در سراسر ایران شاد کنیم.

کادر فنی ما در جوانان پرسپولیس تهران متشکل از آقای ادموند بزیک به عنوان مربی، آقای نوریس باقری، کمک‌مربی و آقای محمد برزگر سرپرست و آقای محمد احمدیان مربی بدنساز، است.

پست تخصصی من در تیم فوتبال جوانان پرسپولیس تهران، دفاع آخر است.

خدا راشکر فصل قبل دو مسابقه آخر را بازی کردم. نیمه دوم وارد زمین شدم که تجربه بسیار خوبی برای من بود.

قرار داد من با پرسپولیس تهران ۳ ساله است.

ما یک تیم هستیم و همه یک دل و با هم برای کسب قهرمانی و شاد کردن دل هوادارانمان می‌جنگیم.

برای رسیدن به تیم بزرگسالان باید تلاش کنیم و زندگی حرفه ای داشته باشیم.  تمرین_تغذیه _ استراحت سه رکن اساسی و اولیه یک زندگی ورزشی حرفه ای است. یک بازیکن حرفه ای باید ساعت ۱۰ شب خواب باشد . یک فوتبالیست برای رشد و پیشرفت باید شخصیت حرفه ای داشته باشد.

تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس کار بی نظیری کرده است. ۵ دوره اخیر واقعا کارش بی نظیر بود و دل همه هوادارانش شاد کرده است. قهرمانی متوالی در ۵ دوره کار هیچ تیمی به جزء پرسپولیس نیست.  واقعا از ته دل دوست دارم روزی برسد که خودم هم در تیم بزرگسالان پرسپولیس بازی کنم و با این تیم قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

در تیم بزرگسالان، سید جلال حسینی را دوست دارم. با این سن داره هنوز داره با صلابت، موثر و حرفه ای بازی می کند.

در این فصل  فقط به قهرمانی تیم جوانان پرسپولیس فکر می‌کنیم.

 

در پست ‌من فرق ندارد که چی کسی  در زمین حضور داشته باشد.   همه تیم، یک دل هستیم. هر کس در تمرینات خوب باشد حقش هست که در زمین باشد و بازی کند.   من چه روی نیمکت باشم و چه روی سکو و چه داخل زمین، دلم با تیم است.

تشکر میکنم از پدر و مادر عزیزم؛ خاک زیر پای این عزیزانم هستم. برای من خیلی زحمت کشیدند. دستان پر محبتشان را می بوسم.

پدرم همواره حامی و مانند کوه پشتیبانم بوده است. پدرم در تمام شرایط سخت من  را حمایت کرده  است. مدیر برنامه من پدرم می باشد. هر چه او دستور بدهد، من انجام می دهم.

من تلاش می‌کنم هر چی زود تر لباس بزرگسالان پرسپولیس کبیر ایران بر تر تن کنم، با این لباس بجنگم، گل بزنم، قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم و ان ها را شاد کنیم.

سخن پایانی: هم از پدر و مادرم عزیزم که پشتم بودند تشکر میکنم و خاک پای آن ها هستم. از هفته نامه استانی ثلاث جنوب نیز بابت پیگیری وضعیت من تشکر می کنم. //  خبرنگار: مصطفی صفایی

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. سعید says:

    سلام ان شاءالله که موفق و پیروز و موید باشی همشهری ما که هر چه زور زدیم وقت گذاشتیم نتونستیم وارد تیم های لیگ برتری بشیم یعنی کسی نداشتیم ولی شما که هستید قدردان اول خدا بعد زحمات پدرو مادر و کسی که شمارو به اونجا رسونده باش پیروز و سربلند باشید

    • ابرهیم says:

      سلام همشهری خیلی خوشحالم که به اینجا رسیدی امیداورم بیشتر از این تلاش کنی وبه بالاترین مقام برسی موفق و پیروز باشی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن