بروز شده در : جمعه 21 اردیبهشت 1403 ساعت 11:21 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54608
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 23 اردیبهشت 98 4:25 ب.ظ

با حضور نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور؛

پرشیا سیر کنگان، نایب قهرمان غواصی در استان هرمزگان شد + عکس

ثلاث- به مناسبت روز ملی خلیج همیشه فارس، اولین دوره مسابقات غواصی (جهت یابی در عمق و عکاسی زیر آب)و همچنین همایش محیط زیستی و پاکسازی سواحل خلیج فارس در جزیره هرمز برگزار شد.

ثلاث- به مناسبت روز ملی خلیج همیشه فارس، اولین دوره مسابقات غواصی (جهت یابی در عمق و عکاسی زیر آب)و همچنین همایش محیط زیستی و پاکسازی سواحل خلیج فارس توسط غواصان، مسئولین جزیره هرمز و نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه وی در دیار شرجی و گرما جزایر زیبای هرمز و ابوموسی انجام شد.

هشت تیم در اولین دوره از  مسابقات شرکت کردند. در پایان این دوره از مسابقات، مقام اول و سوم را غواصان استان هرمزگان کسب کردند و تیم غواصی پرشیا سیر کنگان از استان بوشهر(شهرستان کنگان) به مقام دوم دست پیدا کرد.

تیم غواصی پرشیا سیر کنگان متشکل از سه غواص با نام، ابراهیم سیاوشی

مهدی راهبانی و محسن اشنا میباشند.

طی مراسمی به عنوان اختتامیه اولین دوره مسابقات غواصی وتجلیل از غواصان  ورزشکاران برتر لوح تقدیر و نشان یادبودی از دست دکتر مهدی حیدری نایب رئس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران دریافت کردند.

اسپانسر تیم غواصی پرشیا سیر کنگان، محمد امین صفایی مدیر اژانس هواپیمایی و گردشگری پرشیا سیر است که همواره و به اشکال مختلف حمایت خود را از ورزشکارن نشان داده است.

ابراهیم سیاوشی  قهرمان قایقرانی و عضو هیئت قایقرانی شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: به عنوان فرد کوچکی از خانواده بزرگ غواصی استان بوشهر از مسئولین محترم شهرستان کنگان  با وجود موقعیت جغرافیایی بسیار خوب شهرستان در کنار خلیج نیلگون فارس و استفاده از پتانسیل جوان و مشتاق ورزش در رشتهای پر طرفدار ورزشهای آبی این شهرستان، خواستار پیگیری بیش از سمت مسئولین محترم در راستای تحقق بخشیدن به رویای ورزشکاران و کمک برای داشتن فضایی مناسب برای شکوفایی دوستداران ورزشهای زیبا و پر طرفدار آبی هستم. به شکل جداگانه نیز از آقای محمد امین صفایی مدیر جوان و علاقه مند پرشیا سیر نیز بابت حمایت ، تشکر می کنم.

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن